ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Genre: Engeland / Ierland 1786.
Lady Adriana St.Yves is 5 jaar geleden gecompromitteerd. Haar broers hebben wraak genomen en in een duel haar minnaar gedood. Hierdoor moesten ze vluchten en iedereen denkt dat ze dood zijn. Als de vader van Adriana sterft blijkt dat hij haar uitgehuwelijkt heeft aan de Ier Tynan Spenser, graaf van Glencove. Ze trouwt met hem omwille van het geld en de toekomst van haar familie. Ze offert zich op omdat haar familie al zoveel voor haar opgeofferd heeft.

Tynan heeft zijn eigen agenda om met Adriana te trouwen. Hij verwacht dan ook niet verliefd te worden op zijn eigen vrouw, maar toch gebeurt dit. Door zijn houding en aandacht krijgt Adriana steeds meer zelfvertrouwen en weet ze steeds beter wat ze wil in het leven.

Ik vond het een erg leuk boek. Adriana en Tynan hebben een sterke en warme band. Leuke dialogen, humor en erotiek. De familie van Adriana is erg leuk, ze komt uit een warm nest. Ze moeten weerstand bieden aan een rechtszaak tegen haar broer Julian, die terecht moet staan voor het duel van vijf jaar daarvoor. En Tynan verzwijgt iets voor haar waarmee hij haar denkt kwijt te raken.

Beoordeling: 9.

Saskia d.d. 10-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een goed verhaal en leuke personen. De hechte band tussen de broers en zussen van Adriana is heel mooi. Tynan is een geweldige man. Hij probeert toch iets te maken van hun verstandshuwelijk. Ik vind het voorstel van 100 kussen in 100 dagen dan ook erg leuk gevonden.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 31-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dat van die 1 kus per dag gedurende 100 dagen ook goed gevonden. 100 kussen zijn het zeker geworden, maar geen 100 dagen!

Marleen d.d. 01-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn Mening: Een héérlijk boek!
Ik heb gemerkt dat mijn grootste vereiste aan een CL, in deze tijd van boekenkasten vol heerlijke boeken, een aantrekkelijke Held met sensuele aantrekkingskracht is. En elke schrijfster kan wel schrijven dat de desbetreffende hoofdpersoon het hééft, maar dat is niet genoeg. Ze moeten het ook écht zijn. En niet iedere schrijfster van een CL heeft het in zich om zo'n Held te creeëren. Deze schrijfster dus wel. Mijn hemel,wat vond ik de held van dit verhaal aantrekkelijk!
Elke ontmoeting met hem was een genot! De dialogen zinderden van spanning en erotiek en de beschrijvingen van haar en zijn verlangen naar haar was gewoon een *zucht*
Het mooiste stukje vond ik toen hij de baljurk voor haar kocht ... die jurk was geweldig en Adriana's reactie was lief en grappig en hij was gewoon 'wauw'!! !

Plot: Goed. Je verveelt je geen moment!

Het enige minpunt aan het boek vond ik de omslag ... wat een lelijke Japon! En dat terwijl er in het boek zon mooie japon voorkomt!

Cijfer : 9

Girly d.d. 04-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een heerlijk boekje en heb het dan ook vlotjes uitgelezen.

Ik geef het dan ook een 8,5.

Denise d.d. 15-01-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling