ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 06:20




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 10:03 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een heerlijk zinderende roman!
Het is 1865, Louisiana. Het verhaal begint met de spion en de moordenares, beiden ter dood veroordeeld. Ook al kennen ze elkaar niet, zij bedrijven toch de liefde.
Doordat op het juiste moment de oorlog voorbij is, worden Elizabeth en West vrijgelaten.
Zij komen elkaar weer tegen op het moment dat Elizabeth net met de handschoen is getrouwd met Dane, de oom van twee van haar leerlingen. Voordat zij trouwden heeft Dane een soort schatkaart ontdekt tussen de spullen van haar kort geleden overleden vader, en is op speurtocht gegaan.
Hij wordt als vermist opgegeven. West wordt één van de gidsen die haar zwager en haar naar het punt van verdwijning moeten brengen.
En dan die heerlijke (erotische) spanning tussen Elizabeth en West. Geen van beiden is op zijn/haar mondje gevallen! Hij wil haar zo graag, en zij zegt meestal "nee!". Wij worden verwend met heerlijk erotische scènes!
Uiteindelijk wordt Dane gevonden in "zijn gouden koninkrijk", maar hij is veranderd in een waanzinnige griezel.
Ik vind het verhaal ontspannend spannend!
Leuke bijfiguren, zoals de oeverloos kwebbelende Grady en de stille Taos.

Hanny d.d. 17-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een heerlijk boekje, vooral Elizabeth vond ik een leuk personage.

Mijn cijfer: 8

Alinda d.d. 20-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit vond ik ook een erg leuk boek. Nan Ryan laat haar hoofdrolspelers in de eerste pagina`s een wilde nacht beleven en vervolgens zit de man enorm te jagen terwijl de vrouw de boot afhoudt. Maar niet voor lang...

Hij is heerlijk dominant, irritant en onweerstaanbaar. Zij is vrouwelijk, pittig en is die nacht met hem nooit vergeten. Leuk gevonden is de goudwaanzin van haar man die in een soort freak is veranderd.

Beoordeling: Goed (cijfer 8)

Saskia d.d. 11-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal speelt rond 1865. Elizabeth zit in een cel samen met een Yankeesoldaat. Ze zijn allebei ter dood veroordeeld en zullen de volgende morgen terechtgesteld worden. Ze besluiten om hun laatste nacht samen in elkaars armen door te brengen. 's Morgens worden ze allebei bevrijd door stom geluk.

Een paar jaar later. Elizabeth is inmiddels getrouwd met Dane, een man die op zoek is gegaan naar goud en daarbij vermist is.
Ze heeft een gids nodig die haar door de wildernis naar de grotten leidt, waar haar man zich waarschijnlijk bevindt. Haar gids blijkt dus dezelfde soldaat te zijn waar ze een paar jaar geleden een hartstochtelijke nacht mee heeft doorgebracht. Toen kon ze hem niet goed zien, maar het blijkt een zeer aantrekkelijke man te zijn, die erg in trek is bij andere vrouwen, maar er niet aan denkt om te trouwen. Tijdens de tocht groeien ze naar elkaar toe. Aan het eind wordt het nog een beetje spannend, maar het loopt natuurlijk goed af.
Leuk boekje!

Mijn cijfer: 8.

El d.d. 24-09-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling