ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 10:01 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
De naïeve, jonge, beeldschone Nevada Marie Hamilton is voor de eerste avond nachtclubzangeres en laat zich verleiden tot een nacht vol passie met beroepsgokker en flierefluiter Johnny Roulette. Zij denkt dat het ware liefde is, hij denkt dat ze een hoer is. Als hij ontdekt dat ze nog maagd is en blijkt dat hij een vergissing heeft gemaakt, biedt hij aan van haar een dame te maken die met een goede man kan trouwen.

Het boek bestaat uit twee delen. In deel 1 zit Nevada achter Johnny aan. Ze denkt tenslotte dat het ware liefde is en wil hem van haar gelijk overtuigen. Johnny is niet echt aardig en Nevada erg naïef, maar ik vond het niet storend en heb ook erg moeten lachen om haar onvermoeibare pogingen.
In deel 2 zit Johnny achter Nevada aan. Eigenlijk puur om te stangen, tot hij echt verliefd op haar wordt. Maar wil ze hem nog wel vergeven?

De spanning spat van de bladzijden. Er zit humor in, pittige dialogen en Johnny is stiekem toch wel erg attent voor Nevada.

Beoordeling: Goed (een 8).

Saskia d.d. 11-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze dus iets minder.

De onschuldige, ongemanierde Nevada heeft maar één droom en die wil ze ook koste wat kost krijgen. Zingen op een luxueuze rivierboot. Als ze de eerste avond optreedt en de zeer knappe en sensuele Johnny Roulett haar het hof maakt, is ze zich van geen kwaad bewust, alleen de mooie ogen van Johnny houden haar gevangen.
Johnny die niet beter weet dan dat zij gewoon een van de girls is die op de rivierboot werken, heeft dan ook andere plannen. In een dronken stemming heeft hij niet in de gaten hoe onschuldig Nevada nog is. Als ze 's morgens wakker worden is het voor Johnny een gewone dag, maar voor Nevada is het moment daar om een huwelijksdatum te prikken ...

Wel een aardig verhaal maar niet speciaal. Het stoorde me dat Johnny nog met andere dames het bed in dook en opeens, als zij hem niet meer wil, hij het wel met haar ziet zitten.

Mijn beoordeling: 6+

Nicole d.d. 24-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling