ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 09:02




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 10:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het was wel een aardig boekje. Wat ik minder vond is dat de hoofdpersonen elkaar al jaren kenden en nu pas elkaar leren kennen. Je las al over hun in de andere boeken (Een echte heer en Een schat om te stelen). Toen mochten ze elkaar niet en nu in ene houden ze van elkaar, dat vond ik vaag.

Ik geef er toch een 7 voor

Lucky-me d.d. 04-08-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel eens leuk om een verhaal van de andere kant te lezen.
Het moet niet altijd liefde op het eerste gezicht zijn (bij wijze van spreken). Ik vond het leuk om zo'n bloeiende relatie te volgen.

Ik geef het een 8,5

Denise d.d. 05-06-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond er niets aan, te modern (1915) met elektriciteit, auto's etc.
Net als haar andere boek 544 gaat het weer over iemand die de Titanic-ramp heeft overleefd en haar verloofde heeft verloren.
Naast de verhaallijn van de hoofdpersonen gaat dit boekje over de vrouwen van Chinatown, die verkocht worden en mishandeld, verkracht, en daardoor ongewenst zwanger raken. Wanneer het Chinese meisje Jai Lee in dit boekje 2 keer opgelapt moet worden omdat ze beestachtig is mishandeld is voor mij de lol eraf.
Ik vond het geen pretje om deze ellende te lezen, en hoe dokter Jason ze weer oplapt met de hulp van "zuster'' Majorie.
Ik heb dit boekje dus ook niet uitgelezen.
Cijfer: 4 (vanwege het lekkere stuk op de voorkant)

Zeemeermin d.d. 27-10-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1915, is dit wel historisch? Marjory is een overlevende van de ramp met de Titanic, waarop ze als stewardess werkte. Ze verloor haar verloofde. De rijke Loretta, ook een overlevende, wordt haar vriendin en ze geeft haar werk als secretaresse. Via Loretta leert ze dokter Jason Abernathy kennen, hij is weduwenaar. Jason en Marjory kennen elkaar nu al drie jaar en steeds zijn ze als water en vuur geweest, ze kibbelen altijd en hij plaagt haar meedogenloos. Nu is Marjory de plagerijen beu en besluit ze voor zichzelf op te komen.
Vanaf dan groeien beiden dichter naar elkaar toe. Er komen enkele mooie romantische momenten voor in het boek. Ook op emotioneel vlak is het een sterk verhaal en erotiek is met mate aanwezig. Er komt ook heel wat spanning in voor, maar Jason is geen held. Gelukkig heeft Marjory meer in haar mars dan zelfs zij verwachtte.
Als nevenpersonages komen Loretta en Malachai veelvuldig voor in dit verhaal, wat te veel naar mijn mening.

Cijfer: 7

Martine d.d. 03-06-2011

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling