ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:43




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 190 - De markies
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 10:44 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nou ja... deze was redelijk...
Zij is een erg pittig ding en er zat ook behoorlijk wat verhaal in (vervelen doe je je niet), maar al met al ben ik er niet kapot van.

Mijn cijfer: 7

Frenia d.d. 07-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Zo zie je maar weer hoe vaak onze smaken verschillen, Frenia, want zelfs zonder in mijn database te kijken staat dit boekje me nog haarscherp voor de geest. Ik heb er echt van genoten en dan met name van de humor die er in het boekje zit.

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 07-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het is al even geleden dat ik dit boek uit las, dus erg vers ligt hij niet meer in mijn geheugen. Maar wat ik mij ervan herinner was het een aardig boek, maar niet meer dan dat. Gavin is vrij afstandelijk en wordt "opgezadeld" met Dillian en haar gevolg. Dillian probeert haar nicht te beschermen en duikt onder bij Gavin. De liefde komt pas vrij laat op gang en het verhaal is eigenlijk nergens spannend.

Mijn cijfer: 6

Hélène d.d. 30-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal speelt rond 1816 en gaat over een markies die (van Amerika) naar Engeland gaat, omdat hij in een duel om een vrouw littekens in zijn gezicht heeft opgelopen. Daar komt hij te wonen in een vervallen landgoed.

Zijn broer neemt twee nichtjes in huis die het slachtoffer zijn geworden van brandstichting.
Hij is een sombere teruggetrokken man die niet zit te wachten op twee vrouwen in zijn huis. Onder druk van het ene nichtje (Dillian), die aanbiedt zijn maîtresse te zijn om haar nichtje te beschermen, gaat hij toch helpen om degene die achter de brandstichting zitten op te sporen.
Zij is een pittige dame en hij kan soms grof zijn.
Het boekje komt een beetje moeilijk op gang, maar verder is het prima te lezen.

Cijfer 7.

Ellen d.d. 18-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Dillian, een vastbesloten vrouw die weet wat ze wil. Zij wil haar nichtje beschermen en daar heeft ze veel voor over. De Amerikaanse Gavin heeft geen geld en woont in een vervallen landhuis. Hij heeft onverwacht de titel Markies geërfd. Hij is een teruggetrokken man die alleen een rustig leven wil leiden. Tot op het moment dat zijn broer onverwacht twee dames meeneemt naar zijn eigen huis.
Een bekend verhaal met een Markies met de helft van zijn gezicht met littekens en de dame die er niet van schrikt. Maar verder zit dit boekje vol met humor en spannende momenten. Leuk om te lezen.

Beoordeling 8,5.

Nicole d.d. 19-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling