ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 702 - Hart in brand
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:05 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Erg leuk verhaal. Calum is een echte, knappe Schot én piraat (kun je een betere combinatie bedenken... zucht) en Isabella is zeker van zichzelf omdat ze een missie te voltooien heeft. Het boek was vooral zo bijzonder door het mystieke in het verhaal. Calum en Isabella zijn ook erg lief voor elkaar en spanning/erotiek is goed. Ook leuke bijfiguren.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 20-11-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Zo zie je maar weer dat niet iedereen een boek op de zelfde manier ervaart.
Ik vond het dus wel een aardig boekje, maar meer ook niet. Ik betrapte mij erop dat ik soms hele bladzijdes oversloeg, omdat ik het zo traag op gang vond komen.
De personages worden (vooral in begin) super uitgediept en nog geen hoofdstuk verder, laat de schrijfster hetzelfde verhaal weer voorbij komen, maar nu in de vertellende vorm.

Het idee van het verhaal is op zich leuk, ....een steen die teruggebracht moet worden, maar aan wie, is de vraag.
Maar ik vind het jammer dat de hoofdpersonen elkaar pas op bladzijde 109 voor het eerst zien, dan duurt het vervolgens tot bladzijde 140 voordat ze elkaar weer spreken en pas daarna komt alles een beetje opgang, maar naar mijn idee een beetje tam.

Maar goed, ik heb het boekje wel uitgelezen en geen gooi gegeven, dus het heeft wel iets wat je toch blijft vasthouden.

Mijn cijfer, 6+

Miranda d.d. 23-06-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel interessant verhaal, eentje dat ik liefst in één ruk wou uitlezen. In het begin is er vrij veel achtergrondinformatie, ook betreffende Isabels zus Elizabeth uit het eerste deel van de reeks. De boeken zijn dan ook goed los te lezen.
Er is het mystieke element, een hanger met bovennatuurlijke krachten die Isabel aan de rechtmatige eigenaar moet terug bezorgen. Ze komt door een ontvoering terecht bij Calum Mackay, die een van de twee mogelijke eigenaars is. Het einde, over wie nu die rechtmatige eigenaar eigenlijk wel is, viel absoluut tegen, dat had ik niet verwacht. Erotiek is er niet zo veel, maar die is wel mooi verwoord; meer zou trouwens niet passen in het verhaal.

Toch nog een 8

Martine d.d. 12-02-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling