ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Op goed geluk ben ik in dit boekje begonnen (6 uur s'avonds) zonder de achterflap te lezen... Pas om half 2 dezelfde nacht legde ik het boek met een licht zucht weg: uit!
Wat een heerlijk boekje. In de trant van "In een zee van sterren" van Jane Goodger en zeker net zo goed.
Het verhaal gaat over Monica, 24 jaar oud en in het hier en nu niet echt gelukkig. Als haar tante, en enig echt familielid, op sterven blijkt te liggen gaat ze terug naar de familieplantage River's Edge. Als laatste wens verzoekt haar tante Monica om te trouwen met haar stiefzoon Derek (wat Monica goed uitkomt, want ze heeft al jaren een crush op hem).
Nog op de trouwdag overlijdt haar tante en komt Monica erachter dat Derek onder valse voorwendselen met haar getrouwd is. Die avond doet ze de wanstaltelijke ring van haar tante om haar vinger... om wakker te worden in een andere tijd nl 1862!!
En dat niet alleen, ze blijkt ook in een ander lichaam te zitten, dat van Monique. Deze prachtige vrouw is getrouwd met Drew (die verdacht veel op Derek lijkt, alleen dan leuker). Monique blijkt een mega bitch te zijn zodat Monica tegen iedereen op moet boksen, Drew vooral (oh heerlijk om te lezen). Gelukkig hebben haar kinderen al gauw door dat ze niet Monique, maar Monica (ook wel Nicki) is. Nu moet alleen Drew haar geloven...
Echt een heerlijk boek. Alles zit Monica/Nicki tegen, iedereen haat haar terwijl zij zo haar best doet om goed te doen. Tegen het einde vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats zodat je het verhaal nog een keer wilt lezen!
De magische ring speelt een belangrijke rol in het door Voodoo doorspekte Louisiana. Niet overdreven magisch, maar net genoeg om geloofwaardig te zijn. In hoeverre dat natuurlijk kan met een time-travel verhaal...

Mijn cijfer: 9

Nol d.d. 14-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een verhaal over tijdreizen, maar vanuit een perspectief dat ik nog niet gelezen had, namelijk echt verwisselen van lichaam... Niet teruggaan in de tijd of in het lichaam van de heldin in die tijd, nee, ze keert terug in het lichaam van een eersteklas bitch.
Ik persoonlijk vond het wel een raar idee dat die al 3 kinderen op de wereld had gezet, die had mishandelt, met vele mannen de koffer was ingedoken en haar man had vermoord... maar verder was het best een leuk boek om te lezen.

Kenzo d.d. 30-11-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Echt een super goed boek.

En ook heel boeiend, echt een boek die je niet kunt wegleggen totdat je hem uit hebt.

Zeer goed verhaal, en het zit allemaal zeer goed in elkaar.

Mijn cijfer: 9 plus

Sonja d.d. 12-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit boek een van mijn favoriete Candlelight aller tijden!!! Er zit alles in en het leest als een trein. Dit is de enige CL ooit die ik nu 2 keer gelezen heb (en dat wil wat zeggen met ongeveer 600 ongelezen boeken!)

Saskia d.d. 12-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een vrij spannend boek, alhoewel ik het in het begin verwarrend vond. Het is als een puzzel, stukje voor stukje krijg je een beter beeld van het geheel. Er komen interessante nevenpersonages in voor en zelfs een kleine romance tussen twee ervan. Weinig erotiek.

Mijn cijfer 8

Martine d.d. 05-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje pas geleden gelezen en ik vond hem helemaal geweldig.

Mascha d.d. 05-06-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling