ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 jun 2009 20:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek over een vrouw die probeert wat te maken van een gearrangeerd huwelijk, maar niets weet van de demonen die haar man bedreigen. Davina is een blauwkous die niet op haar mondje is gevallen en erg koppig is om wat van dit huwelijk te maken. Haar man wil haar echter niet te dicht bij laten komen. De passie tussen hun is zinderend, maar daarmee zijn ze er nog niet.

Leuke dialogen, de relatie staat centraal, af en toe was het verhaal wat vergezocht, maar al met al een leuk boek.

Cijfer: 8

Saskia d.d. 28-03-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marshall is een gekwelde held, geplaagd door nachtelijke geesten leeft hij in zijn eigen gesloten wereld, maar toch een man met liefde in zich.
Davina McLaren is een koppige nieuwsgierige jonge vrouw....die door haar vroeger nieuwsgierigheid, haar reputatie heeft geruïneerd. Ze lijken beiden geschikt voor elkaar te zijn totdat zijn eigenwijze koppige jonge bruid niet wil schikken naar de regels die hij heeft opgesteld voor hun huwelijk.
Ik heb er van genoten hoe direct Davina is tegenover iedereen, wat een pittig, koppig vrouwtje.
Leuke bijfiguren en verrassend tot aan het eind.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 11-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze ook helemaal goed! Vooral die arme Marshall.

Ik geef hem ook een 8!

Prinses Laura d.d. 14-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Davina is een intelligente vrouw die na een schandaal met Marshall, de graaf van Lorne, moet trouwen.
Marshall is stilaan krankzinnig aan het worden. Hij moet snel een erfgenaam hebben voor hij aan de krankzinnigheid sterft. Hij heeft gewelddadige visioenen over de tijd van zijn gevangenschap in China.
Zeer goed verhaal, interessant, een intrige, zelfs een beetje thriller-achtig. Ook interessante nevenpersonages. Die huishoudster had ik onmiddellijk al ontslagen, maar dat komt niet eens in Davina’s gedachten op.
De tante van Davina is wat geheimzinnig, je komt wel te weten wat ze allemaal uitspookt, maar dat had wat mij betreft nog uitgebreider gemogen, of de schrijfster had haar een eigen verhaal kunnen geven. Erotiek is er net genoeg.

Cijfer: 8

Martine d.d. 10-02-2015

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling