ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 00:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:20 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Eindelijk een boek waar de gedachten van de man eens uitgebreid aan de orde komen. Op zich niet zo'n heel denderend verhaal, maar wel goed te lezen.
Over de hoofdpersonen kun je eigenlijk niet zo heel veel zeggen, het gaat vooral om hun gevoelens voor elkaar die ze niet mogen hebben omdat hij getrouwd is. Het gekke hiervan is dat ik dit afkeur in andere boeken, maar hier staat het zo mooi beschreven dat je medelijden met hun krijgt en ze bijna samen het bed insleurt.
Om dit hele gebeuren speelt zich ook nog een verhaal af maar de hoofdzaak is toch wel hun verboden liefde.
Er komt één stukje in voor waarvan ik bij mezelf heb gedacht dat de schrijfster teveel BS heeft gelezen (met een bepaald instrument naar binnengaan, ik geloof dat het een soort verrekijker was). Achteraf moest ik erom lachen maar op dat moment had ik echt zoiets van: moet dat nou?

Mijn cijfer: voor het gehele boek is een 7. De manier waarop het is geschreven krijgt van mij een 8.5

Anne-Marie d.d. 30-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit me praktisch helemaal aan bij de beoordeling van Anne-Marie.
De schrijfstijl vond ik soms heel erg mooi. Zoals zijn gedachten rimpelloos overgingen in de hare en omgekeerd.
En soms zo poëtisch: Toen zij elkaar kusten "zongen haar kreten van genot in zijn keel".
Ja, en wat je zegt over dat voorwerp (een glazen buisje). Ik kan het niet anders zien dan een dildo om de daad uit te stellen; 't schokt mij dus niet zo. Maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen daar over wil lezen hoor!
En als je sowieso tégen vreemdgaan bent, dus om welke reden dat dan ook plaatsvindt, moet je dit boekje maar niet lezen!
Enfin, aangezien ik graag over andermans deugden en ondeugden lees, was dit verhaal wel aan mij besteed!

Hanny d.d. 05-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ondanks tragische gebeurtenissen toch niet deprimerend. Leuke liefdesscènes en twee leuke hoofdpersonages.

Mijn cijfer: 7+

Sara d.d. 12-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling