ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 06:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:25 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat heb ik van dít verhaal genoten! Zinnenstrelend zogezegd.

Rutherfort Hawk(sley) en Clara Dawson, twee zich eenzaam voelende hoofdpersonen. Maar wat een heerlijke personages!

Zij: lang blond haar, heel klein, mooi en superslim. De mensen in haar omgeving vinden haar maar excentriek, en daar weten ze niet mee om te gaan. Ja, en dan hoor je er niet bij hè?
Hij: lang zwart haar, bijzonder knap, lang en nét niet zo slim als Clara!

De titel van dit boek is goed gekozen. Eigenlijk wil Clara al haar gevoelens nuchter analyseren, maar met hun groeiende liefde lukt dat natuurlijk niet echt.

Hawk is helemaal idolaat van haar. Hij begrijpt zijn gevoelens helemaal niet en is erg verbaasd dat hij op een gegeven moment niet zonder haar kan.

Het verhaal zit goed in elkaar, ook al wist ik ‘wie de dader was’ en ‘dat ze een keertje ruzie moesten krijgen‘, maar het verhaal was er daarom absoluut niet minder om.

De sensuele scènes waren heerlijk beschreven en er waren echt leuke bijfiguren in dit originele verhaal.

Hanny d.d. 01-02-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nou ik heb het boekje gelezen het is inderdaad een goed boekje.

Zeker het lezen waard.

Chantal (Kiara) d.d. 20-02-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nou Hanny, je had helemaal gelijk! Dit is een "VERRUKKELIJK" boekje. Heel leuk vond ik ook dat de "kleurrijke" Biddles en Anna uit CL 595 weer meededen in dit boekje.
Clara is een schoonheid maar het is haar verstand dat haar speciaal maakt. Hawksley heeft haar nodig voor haar "logica" en haar vermogen om door te denken in de speurtocht naar de moordenaar van zijn broer.
Ik ben heel benieuw hoe het verder gaat met dit paar en de bijfiguren, en hoop dat het 3e deel van deze trilogie (Some Like It Brazen) dat deze maand in Amerika uitgebracht wordt snel uitgegeven wordt in de Candlelight reeks ...

Mijn beoordeling: goed/heel goed

Miriam d.d. 04-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een aangenaam boek. Ik heb vaak gelachen vooral om Clara Dawson en Biddless en Hawksley en de knecht van Hawksley. Het verhaal zat goed in elkaar en ik had eigenlijk niet verwacht dat degene die de moordenaar bleek te zijn het ook echt was. Dus daar was ik echt verbaasd over. Wat ik wel jammer vind van het verhaal is dat we niet echt goed weten waarom Clara toen dood moest van graaf Doulton. En hoe hij eigenlijk op alles reageerde. Voor de rest vond ik het een uitstekend verhaal.

Verhaal: uitstekend
Erotiek: ging wel
Humor: lag soms echt dubbel
Spanning: was er wel, maar wel weinig

Cijfer: 8,0

Chickening d.d. 21-07-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk vervolg op CL 595, ook al komen de hoofdrolspelers er niet in voor. De link is vooral gelegd met een leuke bijrol van Biddles.
Hawksley ontvoert Clara omdat hij denkt dat zij meer weet van de moord op zijn broer. Hij komt er al snel achter dat Clara van niks weet, maar dat haar leven wel in gevaar is.
Hawksley is een heerlijke vent die absoluut het zwarte schaap is van de familie. Clara is erg intelligent en heeft eigenlijk een behoorlijke lage dunk van zichzelf, wat natuurlijk helemaal niet terecht is. Samen lossen ze de moord op en vallen ondertussen als een blok voor elkaar.
Als Clara erachter komt dat Hawksley tegen haar gelogen heeft, gaat ze er vandoor. Ze wordt nog ontvoerd, maar natuurlijk weet Hawksley haar te redden. Maar misschien is het wel te laat voor hen ...

Mascha d.d. 05-09-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een heel leuk boekje. Ik vond het spannend en aangenaam om te lezen.

Mijn beoordeling is dan ook een verdiende 8,5.

Denise d.d. 08-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Londen 1815. Hawksley, zwart schaap van de familie, is vastbesloten de moordenaar van zijn oudere broer te vinden. Clara is zeer intelligent en wat wereldvreemd. Als ook zij een doelwit vormt voor de moordenaar, komt Hawksley haar te hulp. Het is een interessant verhaal met genoeg intrige en spanning. Ook op romantisch en erotisch vlak scoort het boek hoog. Als nevenpersonage is er Biddles, die in deel 1 van de reeks ook al voorkwam.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 08-02-2011

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling