ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:24 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
In mijn ogen is dit debuut van DR zeker de aankoop en het lezen waard.
Jane, een succesvolle zakenvrouw, maar een muurbloempje tijdens de bals van de society. Ze is niet knap, maar heeft prachtige ogen en een sensuele mond. Dit vindt Hellion Caulfield, een razend populaire, in geldnood zittende losbol.
Jane doet Hellion een voorstel. Hij moet haar helpen een echtgenoot te vinden, voordat ze weer terug gaat naar haar kleine landgoed.
Het is heerlijk de gevoelens van Hellion ten opzichte van Jane mee te maken. Een intelligente vrouw; met wie je kunt discussiëren; waar je sensuele gevoelens voor krijgt; die je mist als je haar niet ziet? De combinatie van dit alles is een heel nieuwe emotie voor Hellion!
Ik heb me heerlijk geamuseerd!

Hanny d.d. 05-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk verhaal dat de nodige humor in zich heeft. Een weer 's wat anders dan anders verhaal, omdat Jane niet zo oogverblindend mooi is dat onze held alleen daar al voor door z'n knietjes gaat. Nee, deze held (Hellion, is dat geen fantastische naam voor een held?) gaat eerst van Jane houden en - aangezien beauty lies in the eyes of the beholder - wordt Jane voor hem steeds mooier en mooier. Ware liefde dus.

Mijn oordeel: Schommelt tussen Goed en Heel goed.

Petra d.d. 24-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een mooi boekje. Leuk om te lezen hoe Hellion zijn best moest doen om Jane voor zich te winnen.
Wat ik wel jammer vond was het verhaaltje ertussendoor. Vlug nog het verhaal van Anna en Biddles, dit had voor mij wel in een vervolgboekje gemogen.

Tamara d.d. 30-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal van Anna en Bidles dus wel een leuke aanvulling op het verhaal. Vooral de beschrijvingen van zijn voorkeur voor kleurrijke kleding vond ik wel grappig. Zoals o.a. een felgele overjas... Biddles vormt een leuk contrast met de hoofdpersoon Hellion.
Ik kan het verder alleen maar met iedereen eens zijn, een heerlijk boekje wat lekker wegleest...

Mijn cijfer: 7,5

Miriam d.d. 23-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Een super leuk boekje dat ik bijna niet weg kon leggen. Hellion is een losbol die in geldnood zit en Jane een muurbloempje met genoeg geld. Ze biedt Hellion geld aan om met haar te flirten, zodat ze meer in de belangstelling komt te staan.
Al snel voelen ze zich tot elkaar aangetrokken, maar natuurlijk gaat het eerst weer mis voor het weer goed komt. Het is heerlijk om te lezen dat een losbol als Hellion als een blok valt voor een niet zo’n oogverblindende schoonheid als Jane.
Door het verhaal heen is ook nog het liefdesleven beschreven van Anna en Biddles, wat heel erg grappig was om te lezen.

Mascha d.d. 05-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Deze heb ik een tijd terug gelezen en ik weet wel nog dat ik hem ook erg leuk vond.

Nicole 3 d.d. 06-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens, een heerlijk boek!

Saskia d.d. 03-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Londen 1814. Het verhaal heeft niet zoveel om het lijf. Het rijke, ‘lelijke’ muurbloempje en zakenvrouw Jane Middleton biedt losbol Hellion Caulfield 5000 pond om met haar te flirten met als doel in de belangstelling te komen en dan een geschikte echtgenoot aan de haak te kunnen slaan.
Natuurlijk wordt Hellion zelf verliefd op Jane. Helaas staat de kwestie van het geld tussen hen in. Het is allemaal wel mooi verwoord, zodat het niet saai wordt. Het leest zeer vlot. Romantiek is er genoeg, erotiek wat minder. Als nevenpersonage zijn er Anna, haar vriendin en Biddles, zijn vriend; voor hen is er ook een romance. Al bij al vond ik het een zeer aangenaam verhaal om te lezen.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 08-02-2011

--------------------------------------------------------------------------------

Jane Middleton is niet knap, zo schrijft het boek. Ze hebben het telkens over een jongensachtig uiterlijk en eerlijk is eerlijk, dat spreekt me niet zo heel erg aan. Maar vooruit, zolang Hellion haar maar hels aantrekkelijk vindt en dat vind hij ook. Het zijn beiden wel leuke karakters, Jane vond ik ook erg 'sterk', ze is apart doordat ze juist zo'n echte muurbloem en heel erg zakelijk is. Hellion is zo nu en dan ergerlijk irritant door al dat 'mijn lieve', je kunt het overdrijven.
Het verhaal was aardig, heel wat gesteggel over niet-aantrekkelijk zijn, wel of niet trouwen. Toch zit de vaart er lekker in.
Er zit ook nog een verhaallijntje in van beste vriendin Anna (die mollig is) en dandy en beste vriend Biddles. Had van mij niet gehoeven want dat staat ook al stijf van alle zoete woordjes.

Als ik dan toch aan het zaniken ben: de voorkant was spuuglelijk en het woord gentlemen kwam heel vaak voor; dat zie je in de CL's van nu niet meer. Daarnaast waren er te veel alinea's, zaten ze nog midden in een dialoog kwam er opeens een nieuwe alinea wat ik irritant vond lezen.

Een aardig verhaal, maar ik vond haar andere boek beter. Het belangrijkste is dat ik weer eens een CL lees, dus op naar de volgende.

Cijfer: 7

Alicia d.d. 03-01-2013

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling