ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 02:38




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 717 - Een echte man
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:26 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuke dialogen, humor, romantiek, erotiek, de romance staat echt centraal. Weinig bijfiguren, leuke streken van Bidwell en haar vader.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 03-04-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek!!!!!!
Laat ik overigens zeggen dat ik niet zo tevreden ben over de achterflappen, deze tekst dekt niet echt wat in het boek gebeurt, het komt op de achterkant heel anders op mij over dan dat het echt is.

Maar ik vind het een fantastisch boek, een heerlijk vent, (echt jammie!) en een geweldige, sterke vrouw. Ik herken mezelf wel in haar, behalve het schoonheidgedeelte, maar haar karakter sprak me heel erg aan. Naja en voor de rest, de bijpersonages zoals Biddles (een echte dandy maar wel met een hart van goud) een slechterik die af en toe de hoek om komt kijken en die vader. Wat een gluiperige eikel, maar ach, het pastte wel binnen het verhaal.

Hoe ze tot elkaar komen is heerlijk beschreven, vol gestolen kussen en ontmoetingen. Een politiek aspect komt af en toe de hoek omkijken, wat ik zelf heel fijn vond (het helpt bij mijn geschiedenistoetsen) maar was niet overdadig aanwezig. Helaas moest er wel even een verwijdering tussen de 2 zijn, maar die besloeg niet zoveel pagina's en was nog redelijk leuk. Edward doet nog iets heldhaftigs op het eind, had niet gehoeven maar was een mooie afsluiter.

En een geweldig einde! Met een zucht heb ik het boek gesloten (wat een verbaasde blik van mijn dokter opleverde die geduldig wachtte totdat ik het uit had). Edward komt in mijn top 5 van heeeeeeeerlijke CL-mannen.

Cijfer: 10!

Alicia d.d. 16-12-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Lady Bianca staat in de society bekent als een flirt en mannenverslindster. Edward Sinclair, die pas de titel van graaf geërfd heeft, wordt spottend de boerengraaf genoemd. Samen maken ze heel wat vuurwerk. Er zijn spetterende dialogen. De relatie tussen hen beiden staat echt centraal. Er gebeurt vrij weinig in het verhaal maar er is meer dan voldoende romantiek en erotiek. Ik vind het een leuke afwisseling dat de man nu eens de ‘underdog’ is en de vrouw de ‘losbol’. Als nevenpersonage is er Biddles die een vriend is van Edward. Biddles komt ook voor in de vorige twee delen van de reeks en is het enige gemeenschappelijke punt.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 08-02-1011

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling