ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 385 - Verboden liefde
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 13:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is echt een prachtig verhaal, de liefde tussen Lucas en Jessie is zo puur. Zo begrijpt Lucas niet wat Jessie in hem ziet, hij is immers een gevangene. Maar Jessie vertelt hem dat ze geen gevangene ziet, maar Lucas ... de man die hij is ... Zo romantisch! Jessie ontdekt langzaam dat ze haar hele leven iemand probeert te zijn die ze niet is. Dat besef, en haar liefde voor Lucas, maken dat haar karakter veel sterker wordt.

Mijn cijfer: 9

Nol d.d. 12-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------

O, wat moet ik hier van zeggen? Een heerlijk meeslepend verhaal!

Jesmond, een dame die na twee jaar in Engeland op school heeft gezeten, keert terug naar het landgoed in Tasmanie. Een heerlijk spontane meid die alleen in de buurt van haar moeder en haar verloofde probeert een echte dame te zijn.

Lucas, een Ier, die al vier jaar gevangen zit en veroordeeld is tot levenslange arbeid op hun grondgebied. Zijn hart is al gestorven, maar verlangt wel nog naar de vrijheid.

Het is een zeer goed verhaal met hartverscheurende momenten en zeker een genot om te lezen hoe ze samen aan een oplossing werken.

Mijn beoordeling: een 9.

Nicole d.d. 15-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Deze heb ik al een hele tijd geleden gelezen, maar de beoordeling die ik nog terug vond: een cijfer 9. Ik was het dus blijkbaar roerend met je eens!

Martine d.d. 15-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Wauw! Een heel mooi boekje!
De opbouw van de spanning tussen Lucas en Jessie...
En het speelt zich nu eens af in Tasmanië in plaats van in Engeland of Amerika en hij is gewoon stalknecht.
Ik zou zou wel iets meer over Jessies broer Warrick willen weten: of hij nu trouwt met Philippa of niet?

Echt een aanrader!

Cijfer: 9

Ladybug d.d. 15-04-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling