ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 20:24 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Pff... wat een erotiek! Rode oortjes heb ik ervan!
Henry (Henrietta) is 20 en al acht jaar verliefd op Sebastian. Hij is 36 en moet niets van haar weten, hij ziet haar als een soort zusje omdat zijn broer met haar zus is getrouwd. Om haar verleidingspogingen te ontvluchten gaat hij een paar maanden naar het buitenland. Als hij terugkomt valt hem op dat Henry opeens gevoelens in hem losmaakt, ze ruikt anders, kijkt anders en doet anders. Maar waarom valt hem dit als enige op? Wat niemand weet is dat Henry die vijf maanden goed besteed heeft. Zij heeft de hulp ingeroepen van een beroemde courtisane. Die heeft haar al haar verleidingskunsten geleerd.
Sebastian raakt langzaam in haar netten verstrikt, totdat haar geheimpje uitkomt en Sebastian furieus is dat hij door haar is gebruikt. Dan komt Henry erachter dat de held waar ze hem voor hield niet bestaat en dat hij inderdaad de rogue is waar iedereen haar voor gewaarschuwd heeft. Het vertrouwen is weg en ze wil hem nooit meer zien.
Maar helaas heeft een vijand van Sebastian andere plannen en stuurt haar hele toekomst in de war. Ze moet zich wapenen tegen de charmes van Sebastian. Wie zal deze strijd winnen?

Wow, super spanning in het begin van het boek. De verleidingspogingen van Henry zijn hilarisch en tevens erg erotisch. De karakters zijn goed uitgewerkt en ze zijn aan elkaar gewaagd. In het begin van het boek verleidt zij hem, maar daarna zijn de rollen omgedraaid en bewijst Sebastian waarom hij zo`n beruchte rogue is...

Beoordeling: 9

Saskia, 01-04-2010

04-04-2010: Ik moet mijn beoordeling een beetje aanpassen, bovenstaande was namelijk mijn beoordeling nadat ik het Engelse boek gelezen had. Ik heb vandaag de Nederlandse versie uitgelezen en in dat boek komt een stuk minder erotiek voor. De spanning tussen Henry en Sebastian is ook minder tastbaar, het is allemaal wat vlakker. Nog steeds een erg leuk boek, maar de erotiek is ietsjes minder.
Wie hem in het Engels heeft kan dat exemplaar beter gaan lezen!


--------------------------------------------------------------------

Dit boek is TOP!!

De verhaallijn is nergens saai en of langdradig… Het blijft boeien tot het eind! Ik had het echt anders verwacht…

Henrietta is echt een lieve meid en Sebastiaan is geweldig!
De erotiek is prima; ik mag echt niet klagen!

Dit boek is absoluut een dikke 9+ waard.

Priya d.d. 20-04-2010

--------------------------------------------------------------------

Ik had meer erotiek verwacht, die was er wel, maar pas naar het einde toe. Er speelt het hele verhaal zo’n ja/nee gedoe. Ja, ze verleidt hem; nee, ze verleidt hem niet; dan toch weer wel, maar eigenlijk niet. Bij hem is het meer: nee, nee, nee, ja toch wel, nee, jazeker. Dat verveelde me op den duur wat. Voorts heeft het verhaal niet veel om het lijf. Er komt even een slechterik opdraven die voor wat last minute actie zorgt. En Belle, Henry’s vriendin en haar man (de hoofdpersonages uit deel 1) komen ook aan bod.

Cijfer: 7

Martine d.d. 13-02-2015

--------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling