ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik verheugde me op een lekker piraatje maar dit is toch een wat ander boek. Mirabella is namelijk de piraat!
Damian is een gekweld man. Een vreselijke jeugd met een wrede vader, het afstompen van zijn gevoelens, vervolgens compleet losgeslagen met de bijnaam 'Hertog der Schurken'. Dan de dood van zijn broer, schuldgevoel en nu de zoektocht naar de moordenaars van zijn broer.
Pech achtervolgt hem en hij komt aan boord van het schip van de gebroeders Hawkins en hun zus Belle. Zij wekt zijn begeerte op, maar al snel wordt dit meer en is ze een balsem voor zijn gekwelde ziel. Is er een toekomst voor ze weggelegd of zal zijn wraak alles kapot maken wat haar lief is?

Damian is heerlijk hartstochtelijk en Belle is een pittige tante zonder pretenties. De erotiek en spanning is erg goed. Het verhaal leest als een trein. Ik vond de donkere kant van Damian wel een beetje too much af en toe. De relatie tussen de twee spettert behoorlijk, ups and downs!

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 22-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was een verrukkelijk verhaal! Het lezen dus absoluut waard!

Hanny d.d. 28-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was een verrukkelijk verhaal!
Zat vol spanning te lezen en kon daar eigenlijk niet mee stoppen (maar moest wel, ik had mijn slaap ook nodig)!

Maayke d.d. 29-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

In het begin dacht ik: hmmm, Damian denkt wel erg vaak aan borsten...
Maar al snel zat ik in het verhaal, met mooie erotische scènes.
Ook ontroerende dingen uit Damians jeugd komen aan bod en dan ook nog een verrassende ontknoping.
Damian en Mirabelle zijn voor elkaar bestemd en kunnen niet van elkaar afblijven.
Ik ben nu ook erg benieuwd naar het vervolg met Henriette.
Al met al een leuk piratenverhaal.

Beoordeling: 9

Mirjan d.d. 14-01-2010

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had eerst ‘Voor jou doe ik alles’ gelezen, op aanraden van Saskia, en die viel een beetje tegen. In dat boek komt Mirabelle ook voor en daarom heb ik besloten deel 1 te kopen.
En die is STUKKEN BETER, de hele tijd voel je de spanning tussen die twee en het verveelt praktisch geen moment. Wel was die wraakactie op het laatst een beetje ongeloofwaardig, dat kwam niet zo goed uit de verf.
Normaal gesproken ben ik niet zo van de ‘schipverhalen’ en ik vond de discussie of Belle nu wel of niet op dat schip moest zijn een beetje vervelend, maar alle andere dingen zoals de erotiek en humor maakt het helemaal goed.

Cijfer: 9

Ariel d.d. 10-04-2010

------------------------------------------------------------------------------------------

Als hertog Damian Westmore verneemt dat zijn jongere broer Adam dood is (diens schip werd door piraten tot zinken gebracht), besluit hij wraak te nemen.
Damian is een complex personage, hij lijdt onder de slechte jeugd die hij had en hij kampt met schuldgevoelens omtrent Adams dood. Mirabelle is vastbesloten piraat te worden, net zoals haar vier broers dat zijn. Zij is een vrij simpel personage, rechttoe, rechtaan, ze weet wat ze wil. Damian en Mirabelle samen, dat geeft een hoop vuurwerk en dus meer dan genoeg erotische scènes.

Cijfer: 8

Martine d.d. 13-02-2015

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling