ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 13:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 13:53 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nou ja, ik verwachte een spetterend boek, maar kreeg dat dus niet.
Matig doordat de spanning steeds maar weer wordt opgevoert en in een zucht heel snel weer wordt afgevoerd!!!
Zij heeft een heel sterk karakter, waar je weinig van zult zien..... helaas.
Hij is ook redelijk, maar veel te beschermend...... om niks overigens.

Mijn cijfer: 6

Ernestina d.d. 17-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het geen leuk boekje.
Ik vind dat er geen spanning in zat. En de mannelijke hoofdpersoon is niet echt mijn smaak.

Yesim d.d. 21-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem wel leuk.

Jaquelien d.d. 22-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal sukkelt lekker door met twee aardige hoofdfiguren. Hun groeiende liefde was wel mooi omschreven en het verhaal over hoe een verrader wordt ontmaskerd vond ik zelfs spannend en intrigerend beschreven. Niet veel humor of bijzondere erotiek, maar wel een aardig verhaal. Naar mijn mening zit het verhaal ergens tussen Aardig en Goed in.

Mijn cijfer: 6,5

Petra d.d. 24-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een zeer goed verhaal. Ik vond de heldin (Felicia Campbel) en held (Rory maclean) leuke mensen en ze pasten heel goed bij elkaar. Het einde had ik niet verwacht.
Het slot: Mooi in elkaar gezet

Cijfer: 7,5

Chickening d.d. 18-10-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Erg leuk boek met leuke dialogen, humor, actie, romantiek, intriges en natuurlijk koppige Schotten!!! En in dit geval zijn Felicia en Rory flink aan elkaar gewaagd! Leuke bijfiguren zijn de broers van Felicia en Rory en wat ze allemaal over hebben voor hun families.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 28-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Doordat Rory al twee vrouwen heeft verloren, durft hij geen liefde meer toe laten in zijn hart. Felicia zoekt eigenlijk alleen maar een schuilplaats om niet te hoeven te trouwen met een man die drie keer zo oud is als zij. Maar haar gevoelens voor Rory kan ze ook niet zomaar negeren.

Ik vond het wel leuk gevonden dat haar neef alles gaat uitzoeken en voor haar vechten om het huwelijk tegen te houden. Meestal doet de held dat, maar nu een keer de broer en de neef. Ik vond het erg verfrissend. En ook dat er een tweede liefdesverhaal in zat van Jamie Campbell en Janet Cameron (de beste vriendin van Felicia). Alleen jammer dat je daar niks meer over leest in de epiloog.

Bijrollen waren erg leuk, zoals Lachlan (de broer van Rory), Jamie Campbell (de neef van Felicia).

Cijfer: 9

Chantal d.d. 22-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Schotland 1509. Het is een vrij interessant verhaal met veel intrige en complotten, met misverstanden en vetes. Daarbij is er nog een vloek waardoor alle vrouwen die trouwen met een Maclean een kort leven beschoren zijn.
Rory Maclean probeert alles om vrede te krijgen. Als zijn clanleden per ongeluk Felicia Campbell van de rivaliserende clan ontvoeren, beginnen de problemen pas echt.
Felicia is zeer zelfstandig, Rory is dan weer heel beschermend. De relatie tussen beiden wordt nergens echt spetterend. Voor beiden komt vrede en familie op de eerste plaats, hun geluk op de tweede. Erotiek is er bijna niet. Mooie bijrol voor Lachlan Maclean, die in het volgend deel van de reeks de hoofdpersoon is.

Beoordeling: 7

Martine, 20-2-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling