ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:55




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 13:59 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is een leuk boekje. Zeker omdat de karakters van CL 395 en CL 417 regelmatig terugkomen.
Amara en Brock zijn al jaren verliefd op elkaar, zonder het van elkaar te weten. Net als in deel 1 en 2 zit ook hier weer een 'slechterik' in, maar deze had ik dus echt niet verwacht. Brock doet er van alles aan om maar met zijn Amara te kunnen trouwen. Helaas zijn de ouders van Amara het daar helemaal niet mee eens en duwen haar in de richting van iemand anders. Met een redelijk spannend plot is dit toch de leukste tot nu toe.

Mijn cijfer: 9-

Mascha d.d. 20-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze echt super! Ik wist niet dat deze in een serie hoort (pas toen ik vandaag voor het eerst op deze site kwam). Ik word hier helemaal blij van! Ga snel de andere boekjes uit de serie ook lezen!

Mijn cijfer: een dikke 9+

Jamie d.d. 03-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1810. Na een paar jaar in India te hebben doorgebracht, keert Brock Bedegrayne terug naar huis. Hij wil Amara Cleag, zijn jeugdliefde, voor zich terugwinnen. Amara moet zich van haar ouders echter verloven met de Italiaanse conté Prola.
Mooi verhaal met pittige dialogen. Amara en Brock zijn als water en vuur. Amara is nogal terughoudend, dit door wat ze met haar eerste verloofde heeft meegemaakt. Hierdoor komt het ook dat de erotiek nogal laat in het verhaal pas aan bod komt, maar eenmaal die er is, volgen er meerdere stomende scènes.
Ook in dit derde deel van de reeks zit een slechterik die niet veel goeds in de zin heeft en alweer kom je pas op het einde te weten wie het is. Het wordt ook heel spannend.
Als nevenpersonages komen allen uit de voorgaande delen aan bod, de Bedegraynes zijn dan ook een hechte familie.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 05-01-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling