ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 417 - Een echte heer
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 13:58 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heel goed verhaal. In non-fictie heb ik nogal een hekel aan boksers, ik denk dan aan Tyson en ook die Nederlandse minkukel. Tja, maar in dit fictieve verhaal kan je alleen maar van hem houden.

Mijn cijfer: 8,5

Priscilla d.d. 02-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Nouja, zó schitterend vond ik het niet: wel leuk, maar niet spetterend. Hij was voor mij nogal aan de geweldige kant, maar wel lekker hartstochtelijk als het zijn Wynne betrof.

Mijn cijfer: 7

Frenia d.d. 22-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een mooooi boekje! Echt heel geslaagd! Wat moet ik meer vertellen? het is echt zo mooi omschreven allemaal...
Keanan kampt met een minderwaardigheidscomplex, zonder natuurlijk iets aan mannelijkheid in te boeten ;-). Hij denkt dat hij niet goed genoeg is voor Wynne, en is ook tamelijk onbeschoft (en helemaal niet galant), maar wel zooooo vreselijk lief!
Natuurlijk zit er ook een slechterik in het verhaal, maar dat is er zo goed in verwerkt, dat je niet weet wie. Nou ja, je krijgt wel hints, maar zit toch op een ander spoor, zodat je er niet veel aandacht aan schenkt.
Keanan komt gaandeweg ook meer en meer tot de conclusie dat zijn broer geen gewetenloze rotzak is. Die relatie tussen die twee is ook super mooi beschreven.
Voor de rest, de subplots zitten allemaal errug goed in elkaar. Ik kan er niet meer van zeggen dan dat dit boekje 'compleet' is, voor zover dat kan. Want het is namelijk een deeltje van een serie. Ik wil nu dus zeker de andere delen ook lezen... kwestie van nieuwsgierigheid.

Fester d.d. 10-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ontzettend leuk boekje, leuker dan deel 1 (CL 395). Onze held is niet een allerdaagse held, Keanan is een bokser en een bastaard, maar een vent waar je alleen maar van kan houden. Hij is echt bezitterig ten opzichte van zijn Wynne. Het verhaal lijkt een beetje op die van deel 1. Ook hier is weer een 'slechterik', die al vrij snel duidelijk was.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 20-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1809.Wynne Bedegrayne is vastbesloten nooit te trouwen. Ook niet als ze bokser Keanan Milroy ontmoet. Keanan is de bastaardzoon van Lord Reckester. Hij is uit op wraak.
Het verhaal zelf vond ik nogal zwak. Er is een mysterieuze slechterik die het op het leven van Wynne gemunt lijkt te hebben. Wie dat is, kom je pas op het einde te weten en dan wordt het ook wat spannend.
Er gebeurt wel veel in het verhaal; helaas zijn die gebeurtenissen niet genoeg uitgewerkt. Erotiek is wel aanwezig. De personages uit het eerste deel van deze reeks, CL 395, komen ook meermaals aan bod.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 05-01-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling