ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 395 - Roekeloze vrouw
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 13:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Hmmmh what shall I say... wel, hij was goed... niet fantastimatisch, maar wel goed.
Ik vond het wel een prachtig koppel, leuker dan Devona en Keanan uit CL 417, maar uiteindelijk vond ik Keanan dan toch nét iets adembenemender. Verder leuke woordenwisselingen en af en toe een vleugje humor, maar zoals gezegd, niet de topper die ik eigenlijk verwacht had.

Mijn cijfer: 8

Frenia d.d. 26-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is al weer even geleden dat ik deze gelezen heb, maar volgens mijn database heb ik ervan genoten en vond ik hem beregoed. Toch wel errug handig zo'n database :-).
Dit stond er als commentaar: "Leuke relatie tussen het paar en je wordt bijna verliefd op hem."
Niet erg uitgebreid, maar ik ben altijd wel dol op leuke relaties, dus daar zal het wel veel mee te maken hebben gehad. Maar toch een 8 is niet slecht voor een boekje dat niet fantastimatisch (haha, nieuw woord?) is.

Petra d.d. 27-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het was ook echt wel goed hoor, misschien had ik er gewoon van in het begin te veel van verwacht...
Jaja, fantastimatisch is een mooie creatie, vind je niet?

Frenia d.d. 27-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boekje dat, helaas, niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Slecht was het zeker niet, maar ook niet beregoed.
Devona is een leuke meid en Lord Tipton is een heerlijke vent. Het verhaal is wel spannend, ook al is de 'slechterik' vrij makkelijk te raden.

Mijn cijfer: 7,5

Mascha d.d. 20-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1807. Rayne Wyman,Bburggraaf Tipton, is een uitgestotene. Uitgestoten door zowel zijn familie als door de ton, vanwege wat 15 jaar eerder gebeurde. Na een ziekte werd hij levend begraven en ‘gered’ door twee mannen die zijn lijk wilden stelen. Deze gebeurtenis heeft ertoe geleid dat hij chirurgijn is geworden, hetgeen zijn reputatie als ‘le cadavre raffiné’ nog versterkt. Wanneer Devona Bedegrayne zijn hulp inroept, verandert er heel wat in zijn leven.
Ik vond het een sterk verhaal, het zat goed in elkaar, de gebeurtenissen volgen elkaar snel op. Het is ook een spannend verhaal, vooral naar het einde toe.
Ik dacht al snel te weten wie de slechterik was, maar door het verhaal heen veranderde ik meermaals van mening; je wordt immers steeds op het verkeerde been gezet.
Ook de relatie tussen Rayne en Devona is mooi beschreven. Er komt meer dan genoeg erotiek aan te pas.

Cijfer: 9

Martine d.d. 05-01-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling