ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb heus zitten genieten van dit boekje. Het duurde wel een tijdje voor het verhaal lekker ging lopen, voor zowel Brook als Mallory een beetje tot hun recht kwamen, maar daarna was het genieten geblazen. De karakters worden goed neergezet, Mallory is uitermate grappig, hoewel hij ook gekweld wordt door zijn verleden waardoor soms zijn ernstige kant even boven komt. Ze lijken echt voor elkaar gemaakt, deze twee mensen met een beschadigd verleden en vullen elkaar, naarmate het verhaal vordert, steeds meer aan.
Ik wil er allemaal niet te veel over vertellen, maar ik denk dat dit verhaal niet iedereen evenzeer zal aanspreken. Ik vond het echter een topper (een paar kleine minpuntjes daargelaten).

Mijn oordeel: Heel goed

Petra d.d. 27-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Deze viel me een beetje tegen, toch was hij zeker niet slecht. Ook in dit boekje komen we de karakters van de vorige uit de serie weer tegen.
Brook is uit Londen gevlucht toen haar echtgenoot gestorven was en verschuild zich op het platteland. Mallory wil haar in eerste instantie alleen als zijn minares, maar al snel komt hij erachter dat hij meer van haar wil. Eenmaal terug in Londen komt Brook erachter dat de roddels over haar overleden man nog lang niet uitgestorven zijn.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 20-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1811. Mallory Cleag, broer van Amara uit CL 589, is vastbesloten om van Brook, Gravin van A’Court, zijn minnares te maken. Brook is weduwe. Ze werd mishandeld tijdens haar huwelijk; ze staat dan ook weigerachtig tegenover Mallory en een nieuw huwelijk. Mallory heeft veel minnaressen versleten en zowat alle vrouwen vallen voor hem. Hierdoor komt hij nogal onsympathiek over.
Ook heeft hij te lijden onder zijn verleden. Brook en hij zijn meestal aan het bekvechten en ruziën. Erotiek is er genoeg. Het verhaal is eigenlijk één grote intrige. Om het beter te begrijpen is het het beste dat je eerst de drie voorgaande delen leest.
Er zijn ook heel veel nevenpersonages, de meesten ervan komen al voor in de voorgaande delen.

Cijfer: 7

Martine d.d. 05-01-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling