ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 08:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 48 - Blonde sirene
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:05 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nadat Sunny Harlowe’s echtgenoot vermoord werd is ze een compleet andere vrouw geworden. Ze is hard, meedogenloos en heel goed in haar baan als premiejager.
Price Ramsey is een scherpschutter die fladdert van vrouw tot vrouw. Omdat hij de ranchers uit de Claretvallei wil helpen saboteert hij de plannen van Thaddeus Lord, die de vallei wil laten onderlopen. Lord huurt Sunny in om Price gevangen te nemen. Wanneer ze hierin slaagt moet Price zijn best doen om haar ervan te overtuigen dat Lord eigenlijk de slechterik is.
Sunny rouwt nog steeds om Paul, haar vermoorde echtgenoot. Doordat ze zich toch wel tot Price aangetrokken komt haar vrouwelijke kant terug tevoorschijn.
Er zit wel wat spanning in dit verhaal, het plot is goed gevonden, interessante nevenpersonages, wat erotiek, geen humor.

Mijn cijfer 7

Martine d.d. 11-09-2007

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een vermakelijk verhaal. Vooral de vrouw met haar hond die de mannen te slim af is, vond ik leuk gevonden.
Het is al even geleden dat ik het gelezen heb, maar voor een 'ouwe' kwam dit boekje nog zeer goed uit de bus!

Mijn beoordeling: goed-heel goed

Monique d.d. 29-07-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling