ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 09:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:10 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuk boekje. Niet meer, niet minder. Zij is toch echt soms wat slapjes. Er komt behoorlijk wat humor in, maar persoonlijk vond ik cl 62 van rebecca paisley STUKKEN beter! Het verhaal leest wel als een sneltrein!

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 02-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is weer een van mijn superfavo's, zó ontzettend komisch! Ja, toegegeven, je moet even bij het elvenverhaal slikken en je verstand op nul zetten en je fantasie wagenwijd open, maar dan is het toch echt een heerlijk boekje.

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 02-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, wat zal en kan ik over dit boekje vertellen?
Als je er even door heen kijkt dat de heldin (Spendor) een fee is, is het een geweldig boekje. Het zit vol humor, vooral omdat Spendor totaal geen idee heeft hoe het er in de mensenwereld aan toe gaat. Wat leidt tot de meest komische dialogen en gebeurtenissen.
Jourdian is een man die bang is voor liefde, maar toch overdonderd wordt door Spendor. De erotiek is wel ok, zelfs als ze boven op een wolk liggen.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 20-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik hou wel af en toe van een boekje met een vleugje magie erin.
Deze Cl is dan ook één van mijn favoriete, vooral inderdaad de humor en komische situaties... vooral als Splendor denkt dat de erotische gevoelens uit Jourdians been komen of dat er een compleet orkest aan te pas komt als ze deze gevoelens ontdekt.

Lotus-Angel d.d. 20-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling