ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:50




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 195 - Duivels bedrog
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:13 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een heerlijk boekje! Ik heb echt genoten van dit boek, eindelijk weer eens een heldin die van zich af bijt en een held die nét arrogant genoeg is om leuk te blijven!

Mijn cijfer: 8

Nol d.d. 21-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een goed boekje, met een goede verhouding tussen dialoog, actie en liefde, twee koppige hoofdpersonages en een leuke ontknoping.
Ik vond het boekje best leuk, alleen vond ik het idee van een "slecht" deel en een "goed" deel van een tweeling een beetje pijnlijk. Het is historisch correct, een tweeling werd geacht ongeluk te brengen, maar ik vond het pijnlijk. Ook de haat van Linnea's grootmoeder en de opofferingen die Linnea doet voor haar zus Beatrice waren soms pijnlijk.

Sara d.d. 21-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaaa, een hele echte HR!!! Ik vond hem van begin tot eind erg leuk.
De tweelingzus offert zich op om met een ridder trouwen, terwijl zij dus niet de goede zus is.
Soms vond ik bepaalde gedachtes wel wat scheef, maar daaroverheen gelezen, sprak het verhaal me erg aan!
Leuk eind en dan toch nog ware liefde.

Mijn cijfer: 8

Ernestina d.d. 28-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een goed boekje! Een heerlijke held, Axton, en een vurige heldin, Linnea. Hij is lekker arogant, maar niet te en zij bijt goed van zich af.
Linnea is de 'slechte' helft van een tweeling en ze offerde zichzelf op door de plaats van haar zuster in te nemen. Ze trouwt dus onder een valse naam met Axton. De dialogen zijn redelijk knallend, de bijfiguren zijn goed uitgewerkt, maar de erotiek had wat beter gekund. Toch is het een heerlijk verhaal om te lezen met een goed einde.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 06-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij de eerste drie boeken van deze schrijfster viel me op dat de hoofdpersonen in de boeken pas op de allerlaatste pagina in elkaars armen vallen. De vrouwelijke hoofdpersoon vecht de hele tijd tegen de aanwezige aantrekkingskracht en de mannen zijn verliefd. Maar bij de laatste twee boeken vecht de vrouw juist voor de liefde van de man.

Zucht....weer een heerlijk boek! Een absolute topper. Axton is in het begin vrij overheersend maar in de geest van de tijd en de wraak die hij wil nemen klopt dit wel. Al snel gaat hij echter voor Linnea door de knieën. Hij blijft een echte stoere kasteelheer maar Linnea gaat van hem houden omdat ze ook zijn tedere kanten ziet. De erotiek is echt wauw. Heel verrassend is een robijnen ketting die zij om haar middel en kruis draagt. Een soort erotische variant van de kuisheidsgordel.
Dialogen zijn goed, humor niet zoveel aanwezig. Tederheid wel. De bijfiguren zijn leuk, vooral trok mij de schoonmoeder van Linnea aan.

Saskia d.d. 20-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Linnea is een als tweede van een tweeling geboren dochter. Daarom is ze haar hele leven al vervloekt.
Haar grootmoeder wou haar eigenlijk bij haar geboorte vermoorden, maar haar vader had dat voorkomen. Als hun kasteel wordt overvallen door Axton de la Manse en hij met de oudste dochter wil trouwen, neemt Linnea de plaats van haar tweelingzus in om haar te beschermen.
Axton weet niks van dit bedrog. Hij komt alleen zijn erfgoed opeisen, dat hij is kwijtgeraakt door toedoen van Linnea's vader.
Hij is meedogenloos en dwingt haar zijn bed te delen. Wat Axton en Linnea niet verwachten is de liefde die langzamerhand tussen hen opbloeit.
Alles verandert als Axton achter haar bedrog komt. Haar familie heeft een rijke erfgenaam gevonden voor haar zus, waardoor zij Maidenstone Castle weer op kunnen eisen. Axton is nu van plan om met haar tweelingzus (Beatrix) te trouwen om zijn erfgoed veilig te stellen.
Linnea ziet haar toekomst somber tegemoet, vooral als koning Henry te kennen geeft haar als zijn maîtresse te willen.

Het is een leuk boekje. Je krijgt vooral een hekel aan haar verschrikkelijke grootmoeder en haar slappe vader.
Axton is in het begin een bruut, maar zoals in de meeste boekjes over ridders, verandert hij later.
Erotiek tussen de twee is goed. Ik heb boekje in één keer uitgelezen.

Cijfer: 9.

El d.d. 26-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, deze vond ik ook helemaal geweldig!!
Daniëlle d.d. 26-09-2007
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling