ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:20




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit boekje vond ik wel bijzonder... wat me tegenvalt, dat is btw zo in alle boekjes, dat ze er vroeger zo'n heisa om maakten en dat het een schandaal is enzo, dus was het een beetje zielig voor het meisje.
Maar het was een goed verhaal, had wat sterke punten, en de personen waren goed.

Mijn cijfer: 7

Hannie d.d. 07-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje gister gelezen en ik vond het wel een redelijk leuk boekje, maar ook weer niet top ofzo.
Wat ik wel heel leuk vond is dat zij op een gegeven moment achter hem aangaat. En haar schoonmoeder.. echt een topmens! (zo'n schoonmoeder willen we allemaal wel denk ik).

Annabel d.d. 07-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Zelden zo'n verwende, egoïstische en onnadenkende tante meegemaakt als de vrouwelijke hoofdfiguur in dit verhaal en dat zijn dan ook meteen de woorden waarmee ik haar beschrijf.
Hij aan de andere kant is een schatje, zo verliefd, zo lief en toch heel stoer.
Dit is een zeer goed geschreven verhaal en alle personen zijn heel menselijk beschreven.
Ondanks het feit dat het hier gaat om een vrouw die buiten het huwelijk om zwanger is geraakt, bevat dit boekje geen enkele erotische scene (buiten een droom en wat mondelinge toespelingen).
Er is niet heel veel interactie tussen de twee hoofdfiguren, maar het is een fascinerend verhaal dat blijft boeien.
Ik heb me kapot geërgerd aan de vrouwelijke hoofdfiguur, wat alleen maar bewijst dat het verhaal zo goed is geschreven dat ze net echt lijkt.

Mijn cijfer: 7-

Petra d.d. 01-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Mooi verhaal. Ik was er eigenlijk met tegenzin aan begonnen. Het speelt zich af in Amerika met sheriffs..., maar toch was het heel goed!
Maggie is zwanger van een andere man, maar toch wil Jess met haar trouwen. Niet bepaald het onderwerp waar ik van hou, maar het is echt een mooi verhaal. Het boekje had eigenlijk alles tegen om mee te beginnen, maar het heeft me verrast! Het is ook heel geloofwaardig geschreven, in tegenstelling tot het laatste dat ik gelezen had (het Schotse goud van Sasha Lord ...).

Ik geef het een 8,5.

Ladybug d.d. 28-01-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling