ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:37




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:24 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vond het een zeer aangenaam boekje. Ik heb hem in een ruk uitgelezen. Meestal houd ik niet van spionnenverhalen, maar deze was heel erg goed. Ik vond het heerlijk dat ze zo snel verliefd waren, meestal duurt dat lang in zo'n boekje, maar hier was gewoon meteen. Alhoewel ik af en toe mijn ogen rolde als ze angst hadden voor iemand heb ik niks op te merken op dit verhaal. Ik vond alleen het einde heel slap en het verrassende einde was best moeilijk te accepteren voor mij. Maar ondanks dat was het wel een goed verhaal met spanning en seks.

Cijfer: 8,0

Chickening d.d. 25-02-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De drie weeskinderen doen er alles aan om het weeshuis waarin ze zijn opgegroeid te helpen waar ze maar kunnen en daar hoort bedrog en diefstal dan ook bij.
Ze zijn keien in het spelen van verschillende rollen.
Als de twee jongens en het meisje op een dag terug komen van een beroving op voedsel, worden ze voor het blok gezet om mee te werken aan een grote geheimen opdracht om Ierland te kunnen bevrijden.
Ze hebben niet veel keus en voor het eerst dat ze zich kunnen herinneren worden de drie uit elkaar gehaald. Dit gaat gepaard met gemengde gevoelens ... Enkele jaren later en in een heel andere situatie komen ze elkaar weer tegen en bloeien sommige gevoelens weer hoog op ... Kunnen ze ooit hun doel bereiken!?

Een verhaal met een goed plot, mooie dialogen en heel veel erotiek. Verrassende momenten en onthullingen in vele opzichten.

Beoordeling: 9+

Nicole d.d. 08-09-2008

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal op zich wel leuk en het leest vlot weg, maar ik vond er zoveel vreemde en vergezochte dingen in zitten. De drie weeskinderen Mylene, Johnny en Daggert groeien samen op en beschermen elkaar. Ze worden ingezet voor de Ierse onafhankelijkheid en zien elkaar na jaren pas weer terug. En ja, kleine meisjes worden groot en dat ontgaat Johnny niet. Ik vond de rol van Daggert wel een beetje verwarrend en vergezocht. En het verhaal van spioneren voor de Ierse onafhankelijkheid binnen de Engelse adel was leuk verzonnen, maar ook wel vergezocht. O ja, en de liefde bedrijven bij Stonehenge met een verhaal over elfjes en hun liefde die al eeuwen duurt??

Toch is het verhaal wel mooi, de erotiek goed en de liefde tussen Mylene en Johnny een mooi verhaal over de keuze tussen liefde en idealen en vriendschap.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 12-01-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ierland en Engeland 1877. De Ierse weeskinderen Johnny en Mylene zijn opgeleid om te infiltreren bij de Engelse elite om zo deel uit te maken van de onafhankelijkheidstrijd voor Ierland.
Mylene komt terecht bij een oudere man die haar als zijn dochter geadopteerd heeft. Als ze hem van Johnny moet verraden, komt ze in opstand.
Zij en Johnny zijn sinds hun jeugd verliefd. Nu ze elkaar jaren later opnieuw zien, is die liefde er nog steeds. Helaas staan hun idealen hun liefde in de weg.
Dit is wel een heel apart verhaal, met veel verrassende wendingen, dat mij niet aansprak. Romantiek en erotiek is er wel genoeg, maar wat mij betreft was er te veel politiek, intrige, moord en martelingen. Belangrijkste nevenpersonage is Daggett, die ook met Johnny en Mylene in het weeshuis zat.

Cijfer: 5

Martine d.d. 21-09-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling