ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 990 - Alles voor jou
BerichtGeplaatst: 03 mei 2012 20:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het boek is wel onderdeel van een serie. In een eerder deel (CL 711) wordt Grace in de steek gelaten door Luc. Grace wordt in dat boek heel saai beschreven en komt er dan ook niet goed van af. Gelukkig is ze in dit boek veel leuker en vestigt ze als 'saaie weduwe' een record in de wereld van CL. Namelijk twee keer uitgebreide 'seksbeschrijving' in 100 bladzijdes, als dat niet veelbelovend is.
Nou ja, het viel me nog wel tegen. Ja, het zijn leuke personages, maar de echte romantiek gaat nogal snel en alleen in het begin van het boek. Halverwege zakt het een beetje in.
De overige personages zoals Ata en de ex-verloofdes krikken het verhaal wel weer op. Zij zorgen voornamelijk voor een komische noot. Het einde was een beetje afgeraffeld en een beetje karig.

Toch al met al wel een 7,5; het las weer lekker door.

Alicia d.d. 30 juli 2012

------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het derde boek dat ik uit deze reeks lees, en ik kan niet zeggen dat ik van de schrijfstijl houd van Sophia Nash. De verhalen op zich zijn niet slecht, maar ik voel me niet voldoende betrokken bij het verhaal. Ik vond dit verhaal tamelijk interessant beginnen, maar dat is dan ook het enige pluspunt.

Cijfer: 6

Marleen d.d. 21-01-2013

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling