ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Erg goed boek. Complimenten Audax, weer een toppertje! Ga zo door!

Lady Rosamunde heeft alles verloren; haar reputatie, haar familie en haar levenslust. Berooid en gedesillusioneerd gaat ze in op de uitnodiging van de Hertogin van Helston om het seizoen met haar door te brengen. De kleinzoon van de hertogin, Luc St.Aubyn, wil haar haar levenslust weer teruggeven. Gaandeweg gaan ze steeds meer om elkaar geven en de uiterlijk ontastbare en eigengereide hertog blijkt toch zijn onzekerheden te hebben, die hem bepaalde keuzes doen maken. Kan hij zijn plichten opzij zetten en voor de liefde kiezen?

Leuke dialogen, leuke bijfiguren, een tweede romance (de zus van Rosamunde), veel humor en erotiek. Hartverwarmende momenten tussen Luc en Rosamunde. Hij is echt!

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 08-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens!

Ik vond die citaten uit The Devil's Dicionary van Ambrose Bierce in het begin van ieder hoofdstuk echt ontzettend grappig. Zo slim gevonden van die man!

Moon d.d. 09-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ja dit boek vond ik ook erg leuk om te lezen, heerlijk zo'n man die je probeert uit het dal te halen! Ik vond hem ook erg grappig!

Een 'A+ boek'!

Laura d.d. 10-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Weer een heerlijk verhaal. Rosamunda en Luc zijn een geweldig koppel. Leuke dialogen, erg leuke bijrollen (vooral van zijn grootmoeder de hertogin), veel humor en de erotiek is ook oké. Verrassende ontwikkelingen aan het eind ...

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 09-04-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik raakte nauwelijks betrokken bij het verhaal. Ik kan dan ook helemaal niet zeggen dat ik het een goed verhaal vond, dit in tegenstelling tot de overige lezers.

Niet meer dan een 6 wat mij betreft.

Marleen d.d. 18-06-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Het was wel een mooi verhaal, maar ik was er ook niet zo bij het verhaal betrokken.
Ik vond het aan het einde ook te lang duren en heb ik de laatste 50 bladzijden overgeslagen.
Het niet leuk om te lezen dat hij twee vrouwen ten huwelijk vraagt.
ATA was wel leuk, alleen was zij niet fair tegenover Rosamunde. Wat maakt het nou uit of er wel of niet een erfgenaam komt! Je wilt toch dat je kleinzoon trouwt met de vrouw van hij houdt?
Ik geef het alleen een 7 omdat ik het plot zo mooi vond.

Chickening d.d. 21-12-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Het eerste deel van het boekje beloofde veel, maar eens ze samen geslapen hadden, begon het een beetje te slabakken naar mijn gevoel.
Het was een goed boek, maar er had meer in gezeten...
Luc was in het begin heel "duivelachtig ", maar in het tweede deel vond ik hem te braaf.

Ik geef het nog een kleine 8.

Ladybug d.d. 10-02-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------

Door een schandaal is Rosamunde verstoten door haar familie. Haar enige keuze was trouwen met wie haar nog wou. Dat huwelijk was zeer teleurstellend en na de dood van haar echtgenoot wordt ze, samen met haar zus, opgevangen door Ata, grootmoeder van hertog Luc St. Aubyn, die een club voor weduwen heeft opgericht.
Luc, afkorting van Lucifer, moet als hertog zijn plicht vervullen en trouwen met geld en voor een erfgenaam zorgen. Helaas voor hem kan Rosamunde hem geen van beide geven.

De relatie tussen beiden is goed uitgewerkt, het was een aangenaam verhaal. De intro’s van de hoofdstukken zijn goed gevonden. Er zijn wel grappige bij. Als nevenpersonages zijn er Ata, de kranige grootmoeder die voor een grappige noot zorgt en de zus van Rosamunde voor wie ook een romance is weggelegd. Mooie ontknoping. En meer dan genoeg erotiek.
Toch zijn er ook negatieve punten: Spijtig vond ik dat door heel het verhaal te veel verwezen wordt naar de duivel en de hel, te veel is te veel. En wat kwam die mysterieuze ziekte eigenlijk in het verhaal doen? Dat was totaal overbodig.

Toch nog een 8

Martine d.d. 07-10-2013

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling