ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Thea staat op haar drieëntwintigste opeens aan het hoofd van een scheepvaartmaatschappij in het exotische West-Indië. Om een fraude te kunnen achterhalen wil ze zo snel mogelijk naar Engeland.
Pierson Drake is de enige die haar helpen kan. Door hem onder druk te zetten weet ze een plaats op zijn schip te bemachtigen.

Zij is een pittige dame met een koppig karakter. Hij is een zakenman die in mijn ogen iets te soft is. Het plot zit wel goed in elkaar maar is niet zo goed geschreven. jammer!

Desondanks: een 7

Nicole d.d. 14-08-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik zelf wel leuk vond, is dat het een keer echt om de liefde gaat en niet alleen om het vinden van de dief. Het boekje las heerlijk weg.
Thea is een vrouw die heel zelfstandig is en zeker weet dat ze niet zo'n snob wil worden van de ton. Pierson begrijpt dat en heeft er vrede mee. Ze heeft de belofte gedaan aan haar moeder dat ze niet met een man zal trouwen die net zo is als haar vader. In het begin vertrouwt ze er niet op dat Pierson niet zo is en weigert daarom met hem te trouwen.

De bijrollen zijn leuk van de beide tantes en Irisa (Thea's halfzusje, in deel 2 gaat over haar).

Cijfer: 8,5

Chantal d.d. 24-06-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een leuke boek ik geef het dan ook een 8,5!

Maayke d.d. 19-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een zeer mooi en aangenaam verhaal om te lezen.
Thea Selwyn is een zeer zelfstandige jonge vrouw die overal haar mannetje staat. Ze haalt Pierson Drake over om haar mee te nemen naar Engeland op zijn schip.
Het duurt niet lang of de hartstocht slaat toe. Zowel Thea als Drake hebben te kampen met hun verleden dat hen in de weg staat om te trouwen.
Drake is een heerlijk man die tegenover Thea zijn gevoelens durft te tonen.

Beoordeling: 8,5

Martine d.d. 15-03-2010


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling