ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 20:34




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 620 - Hartenaas
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tja, wat moet ik zeggen. Normaal lees ik een CL toch wel op een avond en als ik moe ben in 2, maar over deze heb ik bijna een week gedaan. Het verhaal pakte me niet. Hij, de rijke graaf op vlucht en zij, het plattelandsmeisje. Ze kennen elkaar al bijna heel hun leven, het verhaal komt heel traag op gang, net als de romantiek. Pas in de laatste hoofdstukken gaat het wat worden en dan gaat het ineens heel snel en dan is het boek uit met een beetje onbevredigend einde; hij is namelijk op zoek naar zijn zusje die ze op het einde niet vinden en dan staat er als laatste regel dat Jack (zijn broer) maar thuis moet komen om haar te vinden. Ik bedoel, moet ik hier ook nog een deel twee van lezen? Nee, ik vond het geen goed boekje. Ik ga nu maar aan die Litton beginnen naar wat ik daarover gehoord heb, denk ik dat ik daar meer lol aan beleef.

Marisa d.d. 20-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal was redelijk spannend, maar hier en daar voorspelbaar. De held was wel aardig maar ook een beetje dom. De heldin was in het begin heel erg onzeker. Alleen is mij in het verhaal niet opgevallen hoe het komt dat ze dat aan het eind niet meer was. Ik vind ze niet bij elkaar passen.
De bijfiguren waren wel heel erg leuk.
Ik vond het een onsamenhangend verhaal.
Weinig erotiek. Eigenlijk vond ik het een flauw boek. Wat mij betreft geen aanrader.

Mijn cijfer: 6

Chickening d.d. 08-10-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Het is een leuk boekje maar niet bijzonder.

Hij is een beetje doetje. Hij heeft een bril en een hele grote neus. En hij vlucht voor zijn nepverloofdes. Die meiden denken dat hij met hen verloofd is en hij vindt van niet.
Van romantiek komt zo goed als niet voor in het boekje. Af en toe een zoen, meer niet. Dat viel me echt tegen.

Maar het boekje leest wel lekker weg. Ik had het zo uit, maar het is geen boekje dat ik nog een keer zou gaan lezen.

Spanning een 6, romantiek een 5, hoofdpersonen een 7. Totaal dus een 6.

Jocelyn d.d. 04-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Een verhaal met weinig tot geen romantiek. Op enkele kussen na in de laatste paar hoofdstukken gebeurt er niet veel. Bovendien eindigt het boek heel abrupt. Hoe loopt het af met Ace z'n zoektocht naar zijn vermiste zus?

Ik kan me met de beste wil van de wereld geen knappe man voor de geest halen als je de beschrijving van Ace leest. Hij heeft een grote neus en een bril en er wordt ook nog ergens melding gemaakt van donkere haartjes die op zijn tenen groeiden. Jakkes ...

De komische noot in het verhaal was afkomstig van de gans die iedereen aanviel die te dichtbij Nelly in de buurt kwam.

Ik ga nu in het tweede deel van deze serie beginnen. Ik hoop dat dát wat beter is!

Mijn beoordeling: saai.

Miriam 19-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik was ook niet te spreken over dit boekje en vond het langdradig.

Ik geef het dan ook maar een 6,5.

Denise d.d. 17-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling