ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 14:29




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 okt 2012 15:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik had me erg verheugd op deze nieuwste van Medeiros, maar ondanks dat het vlot leest, is dit zeker niet haar beste boek.
Nou ben ik ook meer een fan van de Schotten, die komen hier uiteraard niet in voor!
Het hele verhaal is iets te voorspelbaar en dat is jammer. Ik word nou eenmaal graag verrast in een verhaal en dat mis ik.
Toch is Ash wel een type man waar ik op val, hij is stoer en nonchalant. Clarinda is een dame die weet wat ze wil en komt aan het einde toch nog met een onverwachte mededeling.
Jammer dat er ook nogal een aantal schrijffoutjes in zitten.

Desalniettemin is het een prima boekje dat ik snel uit had en dat is tegenwoordig al een pluspunt bij mij.

Beoordeling: 7

Mirjan d.d. 19-06-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze vandaag in de bus uitgelezen en ik vond hem juist prachtig!'
Ik heb zelfs bijna een traan gelaten toen ik voor me zag hoe Ash bij het graf van zijn zoon stond.

Leuk verhaal met humor, maar ook gewoon mooie personages. Een keer wat anders dan in saaie Engelse salons, maar nu juist lekker in de woestijn. Dat einde van Poppy zag ik overigens echt al van mijlenver aankomen, beetje jammer.
Wel vond ik het hier en daar een beetje kort door de bocht, vooral wanneer ze weg bij de sultan zijn. Dan gaat het allemaal zooo snel!

Toch wel een dikke 8,5

Alicia d.d. 21-07-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling