ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:10




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:26 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
1746. De Schotse Lady Kayleigh is naar Amerika gevlucht om aan haar neef Straught te ontsnappen. Hij wil haar vermoorden nadat hij ook al haar tweelingzus Morna vermoord heeft.

Ze is zakkenroller geworden om te kunnen overleven. Als ze probeert de buidel van St. Bride Ferringer te stelen, gaat het mis en neemt hij haar mee naar zijn plantage.
St. Bride raakt compleet in de ban van haar, maar Kayleigh kan hem niet vertrouwen en hem haar geheim vertellen, omdat hij een vriend is van Straught, denkt ze …

Kayleigh is een wanhopig personage. Ondanks wat ze moet doen om te overleven verliest ze haar waardigheid niet. Het gedeelte waarin Kayleigh St. Bride niet vertrouwt en ze hem probeert te ontvluchten, is te langdradig.
St. Bride is niet wie hij lijkt te zijn. Er is te weinig erotiek in het verhaal en slechts af en toe spannend.

Cijfer: 7.

Martine d.d. 11-10-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje ook juist gelezen en ik vond het in het algemeen wel goed. Sommige delen waren inderdaad een beetje te langdradig, maar voor de rest vond ik het goed meevallen.

Jezziej d.d. 06-11-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal ging wel. Ik had er eigenlijk ietsje meer van verwacht, daarom geef ik het ook maar een 7,5.

Denise d.d. 22-02-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling