ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 540 - Eerste liefde
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:42 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
May doet het 'm weer! Heerlijk boekje.
Eén groot 'nadeel'. Dit boekje is echt onverbrekelijk verbonden met deel 1 uit deze 3-delige serie. Dit verhaal gaat in feite verder waar deel 1 stopt.
Gewoonlijk maakt het niet zo gek veel uit en kun je boekjes uit een serie ook makkelijk door elkaar heen lezen, maar in dit geval is deel 1 onontbeerlijk om deel 3 op waarde te kunnen schatten (is mijn bescheiden mening).
Een leuke held en heldin die al kibbelend hun liefde voor elkaar ontdekken (nou ja, zij wist altijd al dat ze van hem hield en hij komt er wel heel snel achter dat dat ineens wederzijds is, maar al met al erg leuk).
Verhaal heeft humor, mooi omschreven erotiek, spanning en leuke dialogen en hoofdpersonen. Jawel, goed boekje.
Er zit ook nog een behoorlijk mysterie in het verhaal dat steeds intrigerender wordt (alsook de vraag: wie heeft Emma nou vermoord?).
Juist ook vanwege dit tussenverhaal is het lezen van deel 1 belangrijk.

Mijn cijfer: 8+

Petra d.d. 23-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Echt een heerlijk boekje... net zoals die andere uit de serie.

Catriona d.d. 23-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje was echt super!!! Heb er echt van genoten.

Annabel d.d. 24-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Laat MM maar weer schuiven! Een prima opgezet verhaal dat zich in 18e eeuwse Schotland afspeelt. Deze historie heeft vrolijke, verdrietige, spannende en donkere kanten.
Gwyneth, erfgename en in het geheim schrijfster van pikante avonturenromans, een uitgesproken tante!
En David, een geweldig lekker ding, met verantwoordelijkheidsgevoel en zeker ook humor.
Ondanks hun zwakheden zijn het toch twee heerlijke en sterke karakters.
Om haar erfenis veilig te stellen (er mochten vóór haar trouwen geen schandalen plaatsvinden, en door haar geheime schrijverij werd ze gechanteerd), wil ze trouwen met een goede kennis van haar tante: Sir Allan Ardmore in Gretna Green.
Doordat Gwyneth op haar reis naar GG wordt ontdekt door David, verloopt alles anders en maken wij geweldige avonturen met haar mee.
Ik vond het een prima opgezet verhaal, omdat MM op een knappe manier (in cursief) de geschiedenis van Walter en Emma liet meelopen.
De bijrollen zijn stuk voor stuk sterk aanwezig, en kunnen geen van alle(n) in dit verhaal worden gemist.
Dit boekje was weer een heerlijkheid om te lezen!

Hanny d.d. 09-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Een wat "gemaakte" intrige, kon beter. Twee leuke personages, redelijk wat passie, maar de andere delen van deze serie waren beter.

Mijn cijfer: 7+

Sara d.d. 12-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het is een leuk verhaal waar een hoop antwoorden beantwoord worden. Wat ik erg leuk vond, was dat ze geschiedenis van Walter en Emma er mooi doorheen verweven heeft.

Mijn beoordeling: Goed

Mascha d.d. 20-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal werkt heel mooi naar allerlei ontknopingen toe, het wordt steeds interessanter hoe alles in elkaar past.
Mooie rollen, verrassende wendingen, voldoende hartstocht, alles goed.
Een zeer waardig laatste deel van deze serie (deel 3 van de Dreamstrilogie), zeker de moeite van het bijeen zoeken waard geweest!

Mijn beoordeling: heel goed

Monique d.d. 14-08-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling