ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:04




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 jan 2010 16:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Sir Richard de Cantor is een droom vent (zucht). Hij is geduldig, begripvol, lief, trouw en zeer eervol (zucht), maar ook gebroken en heeft schuldgevoelens vanwege zijn verleden.
Lady Margaret, liever genoemd Meg, is ook geweldig. Zij slaat zicht goed door haar verleden heen. Pogingen om haar geest te breken staat ze niet toe.
Een goed plot , mooie dialogen, tedere momenten.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 15-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Richard komt na vijf jaar een Tempelier te zijn geweest weer thuis, omdat de orde opgejaagd wordt door de inquisitie. Hij is toentertijd van huis gegaan om boete te doen, zijn vrouw is gek geworden en zijn kindje is overleden door een ongeluk waar hij zich schuldig over voelt. Als hij thuiskomt gaat het slecht met zijn vrouw. Ze wordt verzorgd door een aangetrouwd nichtje, lady Margaret Newcomb. Al snel laait de passie hoog op tussen Meg en Richard. Maar het is ook een verboden liefde. Al snel overlijdt zijn vrouw. Heeft hij nu eindelijk kans op geluk? De vijanden van de Tempeliers achtervolgen hem echter en zijn toekomst met Meg staat op het spel. Zal hij nog te redden zijn?

Beoordeling: 8,5

Saskia d.d. 22-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het vlot lezen, maar ik hou niet van verhalen met tempeliers. Ik vond het wel verrassend dat het een vervolgdeel was.
Ik vond het ook leuk dat er al een voorgeschiedenis van hem was, dat maakte het voor mij wel leuker.

Ik geef een 7,5 als beoordeling.

Denise d.d. 08-04-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1307. Richard de Cantor (jongere broer van Braedan uit CL 719) keert na zijn dienst als tempelier na jaren terug naar huis, naar zijn krankzinnige vrouw Eleanor. Meg, de verstoten dochter van een graaf, woont bij hen in als gezelschapsdame en verzorgster van Eleanor.
Vanaf het begin is er een aantrekkingskracht tussen Richard en Meg. Beiden houden zich echter in, zelfs na de dood van Eleanor. Erotiek is er dan ook pas aan het einde. De problematiek van de tempeliers, de inquisitie en corruptie komen veelvuldig aan bod. Naar het einde toe wordt het erg spannend.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 16-09-2012

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling