ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 18:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een verhaal over een vogelvrij verklaarde man, een slechterik, een beruchte courtisane, een zoektocht naar een familielid en de manieren om de slechterik te verslaan.

Leuk boek, weer eens wat anders dan anders.
Fiona Byrne is beschadigd door haar verleden. Als Braedan de Cantor haar dwingt om weer in die wereld uit haar verleden te duiken komen alle slechte herinneringen weer boven en denkt ze dat hij ook een slechte man is. Hij heelt echter haar wonden.
Braedan heeft behoorlijk wat vooroordelen over de Crimson Lady, een beruchte courtisane, maar al snel blijkt ze veel meer te zijn dan alleen een mooie buitenkant. Samen zetten ze zich in om hun gezamenlijke vijand te verslaan.

Vooral een spannend verhaal en leuk hoe de hoofdpersonen naar elkaar toegroeien.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 10-04-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

De mooie Fiona die een teruggetrokken leven wil koesteren en niet meer denken aan haar leven als de beruchte 'Crimson Lady' (het is te gek voor woorden, maar telkens als ik de naam (K)Crimson lees zie ik dat gluiperig typetje van suske en wiske voor me ... maar dan in een vrouwelijke vorm).
Maar ja, als de knappe Braedan haar dwingt mee te werken aan het vinden van zijn pleegzusje, zal ze het leven weer moeten oppakken dat ze juist heel diep weg wil duwen.
De schoonheid die Fioana uitstraalt is niet te beschrijven en laat de mannen dan ook niet koud, ook voor Braedan is ze een lust voor het oog. Als hij er echter achter komt dat haar veleden iets anders in elkaar zit, heeft hij grote bewondering voor haar. Samen gaan ze ervoor, maar de weg die ze moeten volgen gaat niet zonder slag of stoot.

Het verhaal leest lekker weg. Fiona en Braedan hebben beiden sterke karakters. Weinig humor, maar dit is ook niet van toe passing bij dit verhaal. Erotiek is goed.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 14-12-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een leuk boekje.
Ik kreeg wel het gevoel dat het verhaal in een andere periode afspeelde, maar voor de rest vond ik het geslaagd.

Ik geef het dan ook een 7,5.

Denise d.d. 11-01-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1292. Fiona Byrne heeft haar gedwongen leven als courtisane en dief vaarwel gezegd en werkt nu als naaister. Ridder Braedan de Cantor spoort haar op en probeert haar over te halen hem te helpen zijn pleegzus te bevrijden uit de handen van Draven. Daar Draven degene is die haar tot allerlei obsceniteiten dwong en haar mishandelde, besluit ze Braedan te helpen.
Ik vond het eerste deel van het verhaal nogal saai, halverwege echter is er meer actie en spanning en wordt het verhaal interessanter. Braedan moet afkomen van zijn vooroordelen tegenover Fiona en de leden van de bende. Fiona, die psychologisch en fysiek mishandeld werd, leert door Braedan het verleden achter zich te laten en door te gaan met haar leven. Richard, de broer van Braedan, krijgt een eigen verhaal in het vervolgdeel. Net genoeg erotiek.

Cijfer: 7

Martine d.d. 16-09-2012

----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling