ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is de debuutroman van deze schrijfster (toch wel handig die extra info), en ik hoop dat ze meer van dit soort goeie romans gaat schrijven!!
Het is een humoristisch geschreven verhaal, vol met kleine grapjes. Het gaat over Nathan Cantrell, die net te horen heeft gekregen dat er van zijn erfenis niets over is behalve een paar flinke hypotheken. Gelukkig zijn die in handen van zijn buurman, Sir Harlan.
En Sir Harlan is de slechtste niet... hij is bereidt om de schulden niet op te eisen... er is maar één ding dat Nathan moet doen... met 1 van zijn 3 dochters trouwen!
Echt heerlijk geschreven! Vooral het feit dat Abigail schrijfster is van "prul-romannetjes" is geweldig! Dat haar boeken ook door mannen worden gelezen is zeer amusant. Leuke bijkarakters die het verhaal afmaken, ja, een heel goed boek!

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 07-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat heb ik gelachen!!! Dit vond ik een prima verhaal. Soms kwam het wat slapstick-achtig over, vooral die vader!
Ik vond de bijrolletjes echt goed, goed uitgewerkt. En dan die pauwen!

Fester d.d. 07-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tja, ik kon de humor in dit verhaal wel waarderen, maar ik vond er weinig spanning inzitten, weinig interactie tussen de hoofdpersonen en op een gegeven moment kwam het grappige om het grappigzijn me wel de oren uit.
Romantisch, erotisch of gewoon goed kon ik het helaas niet vinden.

Mijn cijfer: 6-

Petra d.d. 10-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boek is regency maar speelt zich voornamelijk af in Yorkshire. Sir Harlan heeft drie dochters en Sir Harlan zet Nathan Cantrell onder druk om met 1 van de 3 te trouwen.

Nathan zijn oog valt op Abigail, de rustigste van het stel. Omdat Sir Harlan zich niet kan voorstellen dat Nathan op haar zou vallen probeert hij de hele tijd zijn andere twee dochters naar voren te schuiven. Dit veroorzaakt zeer komische situaties. Abigail komt de hele situatie op een gegeven moment wel erg bekend voor, haar vader blijkt zijn inspiratie te halen uit liefdesromans die Abigail in het geheim schrijft! Het einde is wat minder omdat Abigail wel erg volhardend is in haar afwijzing naar Nathan als het hele complot uitkomt. Maar zoals altijd....eind goed, al goed.

Mijn beoordeling: Goed.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, wat moet ik hier nou over vertellen? Ik weet het eigenlijk niet. Soms was het aardig en soms was het ronduit saai.
Hij, Nathan, was een beetje een slappe man (helemaal niet wat ik had verwacht) Zij, Abigail, laat heel erg over haar heen lopen.
Op het eind heeft de schrijfster een misdaad toegevoegd om het verhaal wat spannender te maken. Maar dat heeft bij mij echt niet geholpen. De bijfiguren waren het leukst: zoals de zussen en de vader. Het was zo grappig, dat ik alleen op hen zat te letten en eigenlijk niks had met de hoofdrolspelers.
Er was bijna geen erotiek, geen spanning en voor mij weinig humor.
Dit was een debuut in deze serie. Ik hoop dat ze betere verhalen schrijft in de toekomst.

Mijn cijfer: 5

Chickening d.d. 03-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het enige boek van deze schrijfster in de CL-serie. Het is een leuk verhaal, maar die cover! Moet je voor de grap eens kijken wat een griezel van een kerel daarop staat met van dat rare lange haar.

Het verhaal speelt zich voornamelijk af in Yorkshire. Sir Hrlan heeft drie dochters en Sir Harlan zet Nathan Cantrell onder druk om met één van de drie te trouwen.

Nathans oog valt op Abigail, de rustigste van het stel. Omdat Sir Harlan zich niet kan voorstellen dat Nathan op haar zou vallen, probeert hij de hele tijd zijn andere twee dochters naar voren te schuiven. Dit veroorzaakt zeer komische situaties. De hele situatie komt Abigail op een gegeven moment wel erg bekend voor. Haar vader blijkt zijn inspiratie te halen uit de liefdesromans die Abigail in het geheim schrijft! Het einde is wat minder, omdat Abigail wel erg volhardend is in haar afwijzing van Nathan als het hele complot uitkomt. Maar zoals altijd: eind goed, al goed!

Mijn beoordeling: Goed.

Saskia d.d. 03-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek ook goed.
Ik heb toch moeten lachen hoe de held in zijn onwetendheid de schrijfster (de heldin) van de liefdesromans belachelijk maakte. Hij was zich niet bewust waarom ze zo kwaad op hem was.
Ik heb genoten van de humor in dit verhaal.

Heidi d.d. 22-11-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling