ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:37




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Mhhhm...Ik heb even gekeken welk oordeel Petra geveld had...en dat was saai...
Mijn mening: Niet saai... Ik vond het zelfs een goed boekje! Leuke personages (ik hield echt van Alyssa en Harris) en verder ook een vlot leesbaar en meeslepend verhaal. Enige wat onderdeed was de passie...ze kwam wel voor maar slechts magertjes...

ps: waarom vond jij het niet zo leuk Petra???

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 19-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vind ik nou juist zo leuk aan deze rubriek, verschillende meningen.
Ik weet niet meer waarom ik het niet zo'n leuk boekje vond, zó goed is m'n geheugen niet meer. Dit staat er in mijn database: "Twee saaie mensen in een aardig verhaal, het had zo leuk kunnen zijn. Maar dat is het dus niet. Jammer."
Ik denk dat ik wat meer vuur wilde, niet alleen in de passie, maar ook in de dialoog. Vermoedelijk heb ik dat in dit boekje gemist. Uit mijn opmerking in de databse blijkt dat ik het verhaal wel leuk vond, maar dat ik het jammerlijk vond ingevuld. Maar ik ben eigenlijk wel blij dat jij een heel andere mening hebt, want dat maakt lezen juist zo leuk. Iedereen beleeft een boekje op zijn of haar eigen manier, ook al lees je precies dezelfde woorden.

Petra d.d. 19-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mhhhm... wat dialogen betreft heb je wel gelijk hoor. Het was vooral veel beschrijvend (ook in gedachten van de personages), maar daar hou ik ook wel van.

Frenia d.d. 20-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als je de achterflap leest denk je wauw.... maar als je het boekje gaat lezen kom je zeer bedrogen uit, want ik heb nog nooit zo'n saaie CL gelezen.
Als ik een cl lees blijft het verhaal gewoonlijk hangen, nu dus niet. Het is niet slecht geschreven, maar op de een of andere manier kan het me niet boeien.

Mijn cijfer: 6

Judith d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad. Saai. Hoezo aura zo erotisch en sensueel als... ? Heb ik niet veel van gemerkt.

Mijn cijfer: 6

Sara d.d. 01-02-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling