ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Als Lady Rebecca Newland gered wordt uit het moeras door Devon Sinclair, de toekomstige hertog van Pembroke, is ze zeer onder de indruk van deze held. De aantrekkingskracht is wederzijds totdat hij hoort dat ze de huwbare leeftijd nog niet heeft bereikt. Het blijft bij deze ontmoeting. Vier jaar later is hij terug van een verblijf in het buitenland. Rebecca zit in een lastig parket omdat haar vader haar beloofd heeft aan hun verschrikkelijke en wrede buurman. Ze vlucht naar Pembroke Castle met de bedoeling Devon te strikken. Dit lukt wonderwel, maar ze had hem beter van te voren de waarheid kunnen vertellen, voordat hij er op een nare manier achter kwam. Is hun huwelijk nog te redden? Hun geluk wordt ook bedreigd door de nare buurman die zijn nederlaag niet wil toegeven.

Rebecca is erg beschermd opgevoed en is een droomster die gelooft in ware liefde. Maar ze is ook onschuldig, onbevangen, mooi en niet bang om te vechten voor dat waar ze in gelooft.
Devon is getekend door een gebeurtenis in het verleden en is verbitterd. Hij wil die romantische held niet meer zijn. Of zit er toch nog wat van die held onder de oppervlakte?

Verhaal met humor, erotiek, romantiek, eer, verantwoordelijkheden en intrige. Maar uiteraard vooral... ware liefde!

Cijfer: 8,5

(Ik vind het jammer dat het duidelijk een vervolgverhaal is. Dit staat zelfs vermeld op de laatste pagina van het boek. Maar deze boeken komen pas in 2009 uit in de serie omdat de schrijfster ze nog niet geschreven heeft!)

Saskia d.d. 15-05-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel leuk boek. Het las lekker weg.

Rebecca ontmoet Devon voor het eerst als zij en haar vader stranden met hun koets. Ook gaat dan ook de koets met Rebecca erin er vandoor. Devon redt haar. Hij is meteen haar prins op het witte paard.

Vier jaar later: Rebecca is heel beschermd opgevoed en nog nooit naar een bal geweest omdat het niet mocht van haar vader. Ze sluipt stiekem weg en gaat naar haar tante in een taverne. Vanuit de taveerne gaan ze naar het bal bij Devon thuis ter ere van zijn moeders vijftigste verjaardag.

Devon moet van zijn vader zo snel mogelijk trouwen wegens een vloek die over de familie heerst. Hij ontmoet Rebecca weer en maakt snel zijn keuze. Hun liefde wordt vooral geïnspireerd door een dagboek dat Rebecca heeft gevonden (EEN BOEKJE VOL MET SEX).

De bijrollen zijn erg leuk en het boeit je echt tot het einde. Vooral wat er op het einde gebeurt! Eigenlijk lijkt het erop dat het laatste hoofdstuk ook het begin is van het tweede deel. Jammer dat het nog niet uitgebracht is.

Cijfer: 8,5

Chantal d.d. 15-05-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Een mooi verhaal met leuke momenten, humor, goede erotiek (vooral in het gevonden dagboek). Leuk gevonden was de vloek die op hen rust. Ik ben ook benieuwd naar de volgende twee delen.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 16-09-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze boekje zeer goed.

Ik vond de hoofdrolspelers heel erg leuk en ze waren voor mij allebei goed beschreven. Rebecca heeft een sterk karakter. Ik irriteerde me soms wel aan Devon. Ik ben heel benieuwd of alle vier de zonen gaan trouwen en of er misschien iets is tussen Charlotte en dokter Thomas.
Veel Humor, leuke momenten en zeer goede erotiek!

Cijfer: 8

Chickening d.d. 29-03-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1874. Lady Rebecca is op de vlucht omdat ze niet wenst te trouwen met de man die haar vader uitkoos. Ze komt aankloppen bij markies Devon Sinclair, omdat hij haar vier jaar eerder al eens geholpen heeft. Sindsdien is ze stapel op Devon.
Het was een aangenaam verhaal met een vleugje humor en net genoeg erotiek. Als opmerkelijkste nevenpersonage is er de vader van Devon, die wat aan het dementeren is. Rebecca leeft in een fantasiewereld en ze idealiseert Devon. Devon blijkt natuurlijk een gewone man van vlees en bloed te zijn met zijn eigen geheimen en problemen. Toch voelt hij zich ook aangetrokken tot haar en omdat hij van zijn vader toch moet trouwen doen ze dat ook al snel.

Cijfer: 8

Martine 27/8/2012

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling