ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:42 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een geweldig leuk boekje! Ewan, afgezonderd en alleen, probeert zichzelf te straffen voor de dood van zijn broer Kieran. Als hij geen geluk had, dan mag Ewan dat ook niet!
Dan komt Nora, brutaal en altijd haar woordje klaar (nou ja, bijna altijd dan).
Hij kan eindelijk weer lachen, maar het verleden lijkt zichzelf weer te herhalen. Net als Isobail en zijn broer Kieran. Hij staat zichzelf niet toe om meer te voelen ... maar het lot heeft wat anders voor hem in petto.

Oh, geweldig boekje! Ik vond het superleuk, alleen soms irriteerde ik me eraan dat Nora steeds zei “Oh Nora!” over haar gedachten.
Verder leuk, veel passie en romantiek ... Een mooi in elkaar gezet verhaal.

Ik geef het boekje een dikke 9!

PS: Er is zelfs nog een vervolg!

Hannie d.d. 27-08-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

De robuuste Schot komt aardig in de buurt van een eerder deel over Sin. Genoeg passie en mooi geschreven, spannend tot het einde.
Leuke karakters, ook van Catarina. Dat gaat nog wat worden met broer Lochlan, denk ik.

Ook lees je hoe het verder gaat met broer Sin, Lochlan en Braden en hun vrouwen dus net als de serie van Losie Litton (cl 627, 617, 637) is de MacAllister reeks gemiddeld een 10 waard.
Ik wacht het volgende deel met spanning af.

De robuuste Schot is een mooi verhaal cijfer: dikke 9

Zeemeermin d.d. 06-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ewan die na de dood van zijn broer een teruggetrokken leven leidt in een grot, krijgt de schrik van zijn leven als hij een uit een 'roestslaap' wakker wordt en daar de mooie, maar praatgrage Nora ziet staan.
Samen gaan ze op pad. De een uit vrije wil en de ander wordt gedwongen. Ewan voelt er dan ook niets voor om Nora naar haar tante in Engeland te brengen en wil haar zo snel mogelijk naar zijn broer brengen, maar of zijn hart het er mee eens is…

Geweldig boekje, humor, erotiek en leuk plot. Alles zit er weer in. Toppie!

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 01-09-2009

----------------------------------------------------------------------------

Ook weer briljant! Ewan is eigenlijk té lief en zachtaardig voor woorden!

Ariel d.d. 11-09-2009

----------------------------------------------------------------------------

Fantastisch derde boek over de MacAllisters. Het verhaal van Ewan evenaardt bijna het topboek over Sin. Sin is natuurlijk DE topman, maar de persoonlijke ontwikkeling van Ewan is ook erg sterk. Ook mooi dat de romantische scènes en karakterontwikkeling eerder in het boek plaatsvinden dan bij de vorige twee broers.

Dit is het derde boek van de MacAllisters en het vierde uit de overlappende serie The Brotherhood of the Sword. Voor zover ik weet is het vijfde verhaal uit deze serie nooit in Nederland uitgebracht.
Het is een kort verhaal 'Midsummer's Knight' uit de bundel 'Where's my hero' over Simon of Ravenswood, broer van Draven uit deel 1 (CL 729). In het verhaal staan scènes die belangrijk zijn voor de totale serie.

Tip voor iedereen die het Engelse verhaal uit de serie ook wil lezen: op www.epubbud.com kun je het gratis lezen en downloaden (googelen op: where's my hero kinley epub).
Lay out is niet zo goed maar je moet er wat voor over hebben.

Gerbright d.d. 21-05-2011

----------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling