ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond het een redelijk goed boek, mooi in elkaar gezet en fantastisch weergegeven alleen werd hij opeens een beetje te langdradig.

Op een gegeven moment werd er zelfs een ander liefdesverhaal in gedaan en toen dacht ik deze moet ik snel uit hebben want het wordt te vervelend.

Erotiek: was er te veel
Humor: niet echt gelachen
Spanning: nauwelijks
Het slot : verwacht en slapjes
Cijfer: 6.0

Chickening d.d. 26-12-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje ook net uit en vond het ook niet als een hr geschreven.

Er zit wel humor in vond ik, maar de kinderen gaan wel ver in hun pesterijtjes. Verder waren ze wel erg in hun gymnastiek geobsedeerd (zo noemden ze hun sexleven).

Het begin van het verhaal was wel aardig, maar ik miste toch een bepaalde spanning.
Alles was erg slapjes.

Voor een beginner had ik het een leuk boekje gevonden, maar voor een ervaren iemand geef ik het ook niet meer dan een 6+.

Sonja d.d. 26-12-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Een verrukkelijk luchtig verhaal. Ik vond dit even een verademing. Al zal niet iedereen de leeftijd van de hoofdpersonen appreciëren, mij stoorde dat (uiteraard) niet, ook niet dat hij een bril droeg.

Het hele verhaal en de personages waren een tikkeltje naar boven 'bijgesteld', het boek zat boordevol met van alles, maar ook dat stoorde me absoluut niet.

Ik had mezelf beloofd met de kerst de nieuwe van S. Laurens te lezen, maar ik was in dit boekje begonnen en vond het echt zonde het weg te leggen. Voor mij was dit boek een oppeppertje!!

Hanny d.d. 29-12-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Goed verhaal, erotiek is overvloedig aanwezig, naar het einde toe ook wat spanning. De capriolen van de kinderen zorgen voor de nodige humor.
Rosse is de vriend van Noble uit het 1ste verhaal in de reeks, ook Noble’s zoon Nick die intussen volwassen geworden is komt in dit verhaal aan bod.
In elk deel komen ook bediendes voor die zich op een heel eigenaardige manier gedragen.
Laatste deel uit een 3-delige reeks

Cijfer: 7

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel fijn boekje, leuk verhaal. Er gebeurde veel in, maar die dingen werden dan weer veel te vlug opgelost.
Buiten dat vond ik het echt leuk om te lezen.

Cijfer: 7,5

Denise d.d. 28-06-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling