ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Aangenaam verrast.

Schotland 1066. Kassandra is opgegroeid in het bos. Ze heeft voorspellende dromen en ze droomt van haar toekomstige man. De dromen worden angstaanjagend en ze beseft dat ze op zoek moet naar die man. Die man is Cededryn, hij heeft door ervaringen uit zijn jeugd de liefde afgezworen en wil louter trouwen om zijn verloren status te heroveren. Hij wil dus niets weten van Kassandra. Natuurlijk laat Kassandra het daar niet bij zitten.

Het absoluut mooie aan dit verhaal vind ik het feit dat hun zielen aan elkaar toebehoren, zo romantisch. De humor vind ik ook top. Enig nadeel is het einde van het verhaal, dat is een stuk minder en had beter gekund. Maar toch is het boek in mijn ogen een 8,5 tot 9 waard.

Ellen d.d. 21-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Die 8,5 tot 9 is dubbel en dwars verdiend.

Ivy (Charivy) d.d. 25-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kende deze schrijfster nog niet, en dit was dan ook het eerste boekje van haar dat ik las. En ik heb er geen spijt van!

Het verhaal was origineel en hield me constant nieuwsgierig en in spanning. Humor, actie, erotiek en romantiek. Een spetterend boekje en in één adem uitgelezen!

Soms irriteerde ik me aan de vlagen van domheid van de held..maar ja...wat doe je eraan...mannen hè.

Cijfer:9

Girly d.d. 01-04-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een meeslepend en fantastisch boekje is dit! Toen ik de eerste tien bladzijdes las dacht ik eerst “dit is waarschijnlijk niks voor mij”, maar na nog tien bladzijdes zat ik er in en heb het binnen 24 uur uitgelezen! Ik had er problemen mee dat de vrouw pas 16 was en de man 25. Ondanks dat ik de heldin soms wat kinderlijke trekken vond hebben, heb ik haar karakter heel erg leuk gevonden. Ik kon me haar helemaal voorstellen en dat heb ik niet vaak. Kassandra (een mooie naam!) met mooie rode haren, een echt vuurelfje! Met Caderyen Caenmore had ik ook niet veel moeite. Ik vond alleen zijn borsthaar niet zo leuk.
De bijrollen waren ook heel erg goed. Het einde vond ik heel erg jammer. Eigenlijk het grootste minpunt in dit boek.

Erotiek: heel goed
Spanning: geen
Cijfer: 8,0

Chickening d.d. 21-08-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een erg leuk boek en heb het in twee dagen uitgelezen, heerlijk!
Ik vond het vooral leuk dat Cassandra twee identiteiten had, dat maakte het spannend. Het einde was erg verrassend en spannend, heb ook wel een traantje moeten laten …

Cijfer: 9

Mary d.d. 25-08-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een leuk boekje. Eerst vond ik Kassandra nogal naïef toen ze Cadedryn voor het eerst zag en besefte dat hij haar levensgezel was en ze hem als het ware achtervolgde om met haar te trouwen.
Goed dat ze later wat meer haar op haar tanden kreeg en in haar dubbelrol!
Ik geef een 8,5, voor de bijrol van haar wezel ...
Cadedryn was wel heerlijk, al snap ik niet dat hij haar niet herkende (zoals bij Zorro).

Aangenaam boekje, dat goed wegleest.

Ladybug d.d. 02-10-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Geheel onverwacht, maar dit boekje in niet zo beroerd als de anderen! Het is zelfs goed! Het kon wel van een heel andere schrijfster zijn.
Het heeft spannende momenten, goed plot, leuke wisselrollen, mooie erotiek, humor is wel iets aanwezig en een geweldige bijrol van een wezel. Het heeft me toch van het begin wel bezig gehouden ...
Ik zag er tegenop om het laatste deel te lezen, maar heb nu toch weer hoop!

Beoordeling: 9-

Nicole d.d. 28-01-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Voordat ik wist dat het een serie was, had ik deze al gelezen en ik vond hem ook geweldig. Ik houd wel van dat magische en vond het boeiend geschreven.

Miekje d.d. 28-01-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Schotland 1076. Kassandra, halfzus van Kalial uit CL 518, krijgt voorspellende dromen. Al vele jaren heeft ze zo’n visioen over de man die haar echtgenoot zal worden. Na 10 jaar op hem gewacht te hebben, besluit ze zelf naar hem op zoek te gaan. Cadedryn Caenmore is de zoon van een graaf die zijn titel kwijtraakte. Cadedryn doet er alles aan om die titel terug te krijgen, ook een verstandshuwelijk aangaan met lady Corine. Ik vind hem nogal rechtlijnig in zijn denken.
Kassandra is degene die hem uitdaagt en verwart, toch wil hij absoluut niet met haar trouwen. Kassandra zet dan maar haar zwarte pruik af en doet alsof ze een halfzus is van zichzelf en wil op die manier Cadedryn verleiden. Plots zit Cadedryn daar dus met drie vrouwen die hem willen.

In dit verhaal had heel wat meer kunnen zitten. De verwarring rond Kassandra en haar zogezegde zus is te langdradig. Erotiek is wel aanwezig, maar romantiek is er amper. Voorts is er ook nog de moordenaar van zijn vader die ontmaskerd moet worden en is Kassandra’s leven in gevaar.
Een opmerkelijk nevenpersonage hier is haar huisdiertje, een wezel, waarmee ze kan communiceren.
Er staan merkbaar veel (typ)fouten in dit boek.

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 21-08-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling