ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:04




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond het een leuk verhaal, weinig verrassend, maar wel leuk. Stoere held en heldin, maar toch romantisch en liefdevol. Humor heb ik een beetje gemist, maar erotiek volop, al was het niet te veel.
Er hadden van mij wel wat meer bijkarakters mogen zijn, nu waren het vooral de hoofdpersonen en een slechterik.

Mijn cijfer: 7,5

Puck d.d. 11-10-2004

---------------------------------------------------------------------------------------------

Een verhaal dat ik met gemengde gevoelens heb gelezen. Het duurde even voordat ik in het verhaal kwam.

Ronin, de enige McTavers die de plundering en moorden heeft overleefd, is op de vlucht.
Kalial, die eveneens op de vlucht is, komt samen met Ronin in een groot web terecht van geheimen en wraak.
Ronin, die Kalian in eerste instantie leert kennen als Kal, een ‘jongen’ die zijn schildknaap wordt, is helemaal van slag omdat die mooie ogen hem zo verleiden.

Het verhaal is een beetje een twijfelgeval. Ik vind het niet slecht, maar ook niet goed ... Jeetje, ik kan het eigenlijk ook niet beschrijven!
Twee helden die het moeilijk vinden om zich te binden. Bijzondere erotiek. Weinig humor. De dieren hebben een leuke rol.

Beoordeling: 7

Nicole d.d. 16-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------


Nou, ik vond hem ook niet goed. Het is lang geleden dat ik nog bladzijden heb overgeslagen bij een Candlelight ... hij bleeeef maar duren!
Alleen de erotische scènes waren niet mis, maar dat was het dan ook!
Ik hou wel van een beetje fantasie , maar hier?!
Je wist al niet in welke tijd het zich afspeelt en er waren veel zaken gelijk niet klopten!
Nee, zeker geen aanrader! Zonde van mijn tijd!

Ladybug d.d. 27-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ronin, laird van de McTavers, zint op wraak na de brutale moorden op zijn familie. Tevens moet hij een oud wandtapijt beschermen, dat leidt naar een schat.
Kalial is een prinses, zij is de beschermster van het woud en van de schat en ze kan met dieren communiceren. Kalial komt, verkleed als jongen, terecht op het pad van Ronin. Hij neemt hem/haar onder zijn hoede.
Het verhaal sprak me wel aan. Goed geschreven, met pittige dialogen en genoeg erotiek. Minpunt: de manier waarop Ronin Kalial behandelt wanneer hij ontdekt dat ze een vrouw is. Maar gaandeweg brengen ze meer tijd samen door en leren ze elkaar echt kennen. Er is ook genoeg actie. Opmerkelijk: Kalial heeft een jaguar als vriend en Ronin krijgt een uil.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 21-08-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling