ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 17:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 796 - De wilde engel
BerichtGeplaatst: 09 feb 2009 02:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heerlijk boekje, spannend ook. Ashleigh is geweldig zeker met haar truckje dat ze van haar vader heeft geleerd. Mangan is, zoals ook uit eerdere verhalen blijkt, een lieve rustige man. Ikzelf zie ze liever iets pittiger. Wederom is er een dier aanwezig. Deze keer is het een raaf.
Maar zeker voor mij het beste verhaal uit de hele reeks.

Beoordeling: 9

Nicole 3 d.d. 03-02-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje wel oké, alleen lichtelijk ongeloofwaardig op sommige punten. Die truckjes die ze uithaalt kan ik me soms niks bij voorstellen en het deed me af en toe denken aan een actiefilm; veel actie en stunts, maar wel een beetje onwaarschijnlijk dat het in het echt zou gebeuren.
Maar verder was er niks mis mee.

Prinses Laura d.d. 13-02-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mangan O’Bannon heeft genoeg van het strijden en moorden, hij trekt zich terug in het klooster. Na er een jaar te hebben doorgebracht, sturen de monniken hem op een queeste om een heilig relikwie te vinden. Ashleigh, dochter van een zigeuner, is net getuige geweest van de brutale moord op haar ouders. Ze zint op wraak. Hiervoor maakt ze gretig gebruik van de goocheltrucks die ze van haar vader leerde. Dit hele verhaal gaat over goed en fout, over het juiste doen, zowel voor Mangan als voor Ashleigh. Dat komt soms nogal belerend over. Het is met momenten wat langdradig. Erotiek en romantiek komen in de tweede helft van het boek goed aan bod, hun relatie staat centraal. Ook aan actie en spanning is er geen gebrek. Opmerkelijk hier is de raaf, die altijd naar haar toe komt.

CIjfer: 7

Martine d.d. 21-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling