ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 617 - Droom van mij
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een zaligheid dit boek!
Wolf, een meesterlijke Viking met zwart haar(!). Cymbra, een vrouw te mooi om waar te zijn met haar tot ver over haar billen.
Wolf en zijn mannen laten zich expres vangen om de mogelijkheid te krijgen de mooie Saksische Cymbra te ontvoeren, die zijn huwelijksaanzoek op een nogal hatelijke manier zou hebben geweigerd.
Dankzij dit misverstand kunnen we genieten van een werkelijk heerlijk verhaal. De momenten waarop Wolf en Cymbra elkaar beminnen, voelen aan als een feest.
Ik raad jullie aan dit boek zelf te proeven. Het is zeker mijn smaak! Ook die van jullie?

Hanny d.d. 07-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vond hem ook goed (is trouwens het eerste deel, dus er komen er nog meer). Enig minpuntje, ik vond het wat houterig geschreven (of vertaald).

Ellen d.d. 07-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad een heerlijk boekje. Stoere held en pittige heldin, helemaal top.

Marissa d.d. 15-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb dit boekje toch wel in 4 uur uitgelezen, ik kon niet stoppen. Ik zit nu met suffe oogjes dit bericht te tikken, hihihi
Ik kan niet wachten op de broers, maar ik denk dat ik Wolf nog lang in mijn hartje hou.... ik wil ook zo'n Viking!

Marisa d.d. 21-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cymbra is een bijzonder mooi meisje met geneeskrachtige gaven. Ze is zelfstandig, maar ook naïef. Toch weet ze Wolf al snel om haar vinger te winden. Wolf is een echte Viking, op en top man! Ze wordt door Wolf ontvoerd, omdat hij denkt dat zij hem op een grove manier heeft afgewezen.
Hij is van plan haar een lesje te leren. Maar hij heeft al snel door dat hij haar verkeerd beoordeeld heeft en voelt zich enorm tot haar aangetrokken. De vonken springen van de pagina's af. Na de nodige verwikkelingen vinden ze elkaar.
Cymbra’s broer ontvoert op zijn beurt zijn geliefde zuster, omdat hij ervan uitgaat dat ze tegen haar wil wordt vastgehouden. Gelukkig weet Wolf haar weer te vinden.

Het is echt een bijzonder leuk verhaal. Heel onderhoudend en ontspannend. Hij is zo heerlijk macho en zij is zo speciaal. De bijrollen van Dragon (broer van Wolf) en Hawk zijn heerlijk en daarna kan je niet wachten om deel 2 en 3 te lezen! Mijn complimenten hoor!

Mijn cijfer: 9

Maaike d.d. 28-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Topper!! Vorige week kon ik niet van het boekje afblijven! Ik vond het jammer dat het uit was. Ik wilde ook direct verder met de boekjes over de broer en zwager van Cymbra.

Dreamer d.d. 11-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een hele leuke Candleligt!
Kan ook niet wachten tot deel 2 en 3 uit zijn.

Priya d.d. 12-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boekje net uit. Deel 2 en 3 had ik al eerder gelezen en die vond ik al heel goed.
Maar dit verhaal was ook geweldig. Het maakte niets uit dat ik hem pas als laatste (in één ruk) heb gelezen.

Mijn cijfer: Een dikke 8,5!

Chantal d.d. 01-11-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje !
Ik heb er werkelijk van genoten.

Romkje d.d. 15-06-2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zullen vast ‘tig’ beoordelingen zijn over dit boekje, maar toch wil ik nog even vertellen wat ik er van vind.
Met hoge verwachting begon ik aan dit eerste deel van de Vikingtrilogie van Litton. En ik werd niet teleurgesteld!
Wat een heerlijk boekje, het leest als een trein en heeft humor, erotiek, lekker vrouwen-onder-elkaar-momenten, enz.

Op naar nummer twee van de trilogie!

Mijn beoordeling: heel goed!

Monique d.d. 15-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een ronduit schitterend verhaal. De Saksische Lady Cymbra wordt ontvoerd door de Viking Wolf. Dit leidt tot een reeks van boeiende gebeurtenissen, sommige zie je zo aankomen, andere zijn dan weer onverwacht.
De relatie tussen beiden en hoe hun liefde groeit wordt mooi verwoord met niet alleen genoeg romantiek, maar ook met voldoende erotiek.
Wolf is een stoere Viking die voor niets terugdeinst. Cymbra, die soms wat eigenwijs kan zijn, heeft een ‘gave’ waardoor ze pijn en emoties van anderen kan voelen. Dit gedeelte had wat beter uitgewerkt kunnen worden en was wat mij betreft dan ook het enige minpuntje van het verhaal. Hawk, Cymbra’s broer en Dragon, Wolfs broer, krijgen elk ook een eigen verhaal. Er is ook een verrader; naar het einde toe wordt duidelijk wie dat is. Wordt vervolgd…

Cijfer: 9

Martine d.d. 05-10-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling