ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:57




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 585 - Droomeiland
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
En weer een deel over het mythische eilandenrijk Akora. Dit keer speelt het zich af in 1811, dus vóór de vorige delen (506,508,512).

Dit is het verhaal van Joanna Hawkforte en Alex Darcourt. Zij een pittige Engelse tante, hij een stoere half Engelse edelman, half stoere Akoraanse prins. Hij wil haar niet helpen, zij zorgt er dus wel voor dat hij haar gaat helpen. Hij wil hebben dat zij zich gedraagt als een Akoraanse vrouw, maar dat kan ie dus wel vergeten. Ondertussen wordt haar broer nog even gered, en wordt een invasie voorkomen.
Het is dat je door de vorige delen al weet hoe het gaat aflopen, maar het leest lekker weg. Leuke, vlotte interacties en genoeg romantiek om het nooit saai te laten worden.

Mijn cijfer: 7,5

San d.d. 19-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek in één adem uitgelezen, aangezien ik de vorige boekjes (nog) niet heb gelezen, vond ik het gewoon heerlijk.
Een mysterieus eiland met bewoners met nog mysterieuzere gewoontes en een eigenwijze en volhardende tante die op zoek gaat naar haar broer... die, zoals jullie misschien al raden, op dat eiland vermist is.
Het einde van het boek (laatste pagina) is bijna de proloog van het 2e deel en kan haast niet wachten!

Mijn cijfer: 9-

Lotus-Angel d.d. 25-10-2005


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boekje begint veelbelovend, maar ik raakte halverwege het verhaal iets minder geboeid. Bovendien hoeft voor mij het paranormale niet.

Ik geef het verhaal een 7.

Pareltje S. d.d. 04-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voldoende spanning aanwezig in dit verhaal waarin Joanna zich als verstekeling aan boord van het schip van Alex verstopt, om zo op het eiland Akora haar vermiste broer te zoeken.
Had wel iets meer erotiek in mogen zitten, maar het verhaal is boeiend genoeg dat het niet storend is.
Ben benieuwd naar deel 2 en 3.

Mirjan d.d. 05-03-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling