ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 508 - Smeulend vuur
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit was een matig boek, ik zou niet kunnen zeggen echt spannend dat je op het puntje van je stoel zit te lezen, want zoals de achterkant vermeld draagt zij een ''groot'' geheim met zich mee en vervolgens is het eigenlijk niets in het boekje.
Zij is zelfstandig, gesteld op de manier hoe ze leeft, een beetje koppig, slim en weet wat ze wil.
Hij is toch wel een held, samen met haar vormen zij een goed stel in het begin en het eindigt hetzelfde.
Een voorspelbaar boek.....
Het verhaal gaat eigenlijk maar om 1 ding, een vulkaan. Ik vond het niet zo'n topper.

Mijn cijfer: 5

Hannie d.d. 11-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deel 2 van de trilogie over Akora van Josie Litton en naar mijn idee een stuk beter dan deel 1.
De wijze waarop de opbloeiende romance tussen de hoofdfiguren is beschreven, vond ik erg mooi gedaan. Geen knetterende dialogen, maar een stel dat in goede harmonie samenwerkt om hun land voor een ramp te behoeden.
Er zitten wel ellenlange passages tekst in het verhaal en erg veel detailbeschrijvingen (en dat hoeft voor mij niet zo nodig), maar er zitten ook ontroerende stukken bij en met die vulkaan die ieder moment kon uitbarsten, werd het zelfs nog spannend ook.
Kort samengevat: mooie erotische beschrijvingen, beetje vage bovennatuurlijke krachten en verschijnselen, twee aardige hoofdfiguren en een leuk verhaal.

Mijn cijfer: 7+

Petra d.d. 25-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooi verhaal dat in het algemeen voornamelijk over de "vulkaan" gaat.
Hij is een held die vecht voor de toekomst van Akora, zij is een koppige zelfstandige en slimme vrouw. De momenten die ze samen zijn, zijn goed geschreven (helaas zijn die wel erg weinig).

Beoordeling: 8

Nicole 3 d.d. 22-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal mooi geschreven. Het was eens iets anders om te lezen.

Cijfer: 8

Denise d.d. 10-04-2008


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling