ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 506 - Geheime missie
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan nou precies vond. Het is het 1e deel van een trilogie en ik sta niet bepaald te trappelen om aan het 2e deel te beginnen (die ook nog eens een 5 van Hannie heeft gekregen), dus dat zegt al wat.
Het verhaal had wel een aantal leuke elementen. Ik vond de hoofdkarakters van dit verhaal bijvoorbeeld erg leuk, maar ze hebben weinig contact met elkaar en als ze contact hebben, dan duiken ze bijna de hele tijd de koffer in. Voor de rest was zij veel met haar familie bezig en had hij ook zo z'n eigen bezigheden, wat dan weer lange, saaie stukkende opleverde. Ik ben een beetje in dubio over dit boekje. Sommige delen vond ik goed, andere geen bal aan.

Mijn cijfer: Als cijfer geef ik het dus maar een 6.

Petra d.d. 22-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje toch echt iets meer dan een mager 6je waard.
De karakters waren leuk en avontuurlijk. Het verhaal was ook aardig te noemen (meisje wordt ontvoerd door man voor politieke redenen en worden verliefd).
Af en toe een aantal saaie passages waarna Petra verwijst maar waren, mijns inziens, niet dermate storend dat het verhaal vervelend werd.

Mijn cijfer: Ik geef het verhaal een 7.

Cleopatra d.d. 22-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk verhaal, humor is redelijk, de erotiek is goed, lees gewoon lekker weg.

Cijfer: 8

Nicole 3 d.d. 02-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hij was wel goed maar ik vond het boekje dat over haar ouders ging veel beter. Ik heb momenten gehad dat ik hem even zat was en dat heb ik niet vaak. Zonde.

Cijfer: 7

Jocelyn d.d. 20-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook niet super, maar ik lees dan ook niet graag fictieve dingen.

Cijfer: 7

Denise d.d. 23-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal wel mooi, maar ik raakte halverwege het verhaal iets minder geboeid.
Ik geef het een 6.

Zeemeermin d.d. 02-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling