ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een verrassend mooi verhaal. In het begin dacht ik "het zal wel", maar al snel zat ik toch vast in het verhaal. Mooi beschreven en ontroerende momenten, twee kanjers van hoofdpersonen, weinig erotiek (maar dat past juist ook in het verhaal). Kort genomen ik heb genoten van het verhaal.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 25-01-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh ja, deze was prachtig. Echt superontroerend!!

Moon d.d. 25-01-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pfff..... wat een emoties. Ik heb het boek in 1 ruk uitgelezen.

In het begin kwam het allemaal langzaam op gang maar gelijk was er al een goede band tussen Sydnam en Anne. Later komen er meer emoties aan te pas en komen de onzekerheden en de spoken uit het verleden boven.

Weinig humor en erotiek. Veel emotie en erg leuke bijfiguren (alhoewel het er wel errug veel waren, in het begin kon ik ze niet allemaal uit elkaar houden). De relatie staat echt centraal en het helen van de wonden uit het verleden en de kans op een onvoorwaardelijke liefde.

Erg mooi boek, cijfer 9

Saskia d.d. 31-01-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek ook met veel plezier uitgelezen. Alhoewel ik het een mooi verhaal vond had ik wat bezwaren. Ik vond het heel jammer dat ze niet eerder hebben gezegd dat ze van elkaar houden, ook vond ik de hoofdrolspelers soms ook wat vervelend. Voor mijn gevoel was het naar elkaar toe groeien heel erg lang beschreven en ik miste spanning en actie. Het was zoetsappig als het ware, maar alsnog is het een mooi verhaal en vind ik het een aanrader om te lezen.

Cijfer: 8

Chickening d.d. 05-01-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik heb hem gelezen, maar ik vond hem niet echt schitterend, teveel miserie naar mijn goesting...
En die namen van de bijfiguren... ik kon ze gewoon niet onthouden. De schrijfster kon toch wel iets makkelijker namen genomen hebben.
Er waren natuurlijk wel mooie stukken in, maar een held met maar één arm en zij die verkracht is geweest... een held mag wel littekens hebben, maar geen ledematen kwijt zijn hé...
En Anna, de tweede keer in haar leven dat ze vrijt, en ze is direct voor de tweede keer zwanger...
Ik dacht dat er meer uit het verhaal gehaald zou kunnen worden met minder tegenslagen... Ik had er zeker meer van verwacht!

Ladybug d.d. 27-01-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een erg mooi verhaal.
Een alleenstaande vrouw die de liefde vindt.
Kennelijk waren die alleenstaande vrouwen in die tijd "besmet"
Gelukkig is dat in deze tijd wel eventjes anders.

Romkje d.d. 01-05-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling