ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Engeland, 1486.
Anne Kendall, fungeert als dubbelgangster van een edelvrouw. Deze edelvrouw heeft een complot tegen de koning ‘afgeluisterd’ en moet naar Londen om de koning de verraders aan te wijzen. Om eventuele achtervolgers op een dwaalspoor te brengen moet Anne, vermomd als edelvrouw, een andere reis ondernemen. Onderweg is er een weerzien met Philip Clifford, die zich aansluit bij hun gezelschap. De passie laait weer hoog op!

Ik vond het een redelijk boek. Erg veel intriges en verhalen over de broederschap. Weinig humor en één passievolle scène. De relatie tussen Anne en Philip staat echt in het teken van de intriges en begon een beetje te vervelen op het laatst.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 15-10-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Weer een lekker verhaal. Het kon mijn waardering wederom krijgen, zei het iets minder dan het eerste verhaal. Leuke pittige dame en Philip is eindelijk niet meer zo in de ban van de “broederschap van het zwaard”.

Leest lekker weg, leuke humor.

Op naar het laatste deel………

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 28-05-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik deel dezelfde mening dat ik het eerste deel ook net iets mooier vond.
Volgens mij zat er ook meer erotiek en humor in.
Maar ondanks dat zit je wel meteen in het verhaal, en is het toch een leuke middeleeuwse roman.

Mirjan d.d. 23-06-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Dienstmeisje Anne wil lid worden van de Broederschap van het Zwaard. Ze helpt hen bij een missie een complot tegen de koning te verijdelen. Ze neemt hiervoor de identiteit aan van Lady Rosamond. Ze wordt door enkele ridders van de Broederschap vergezeld op haar tocht.
Die tocht, een zoektocht naar een echtgenoot, is te langdradig. Ridder Philip komt ook bij het groepje terecht, hij en Anne hebben een gezamenlijk verleden (zie CL 748). Hij heeft besloten niet tot de Broederschap toe te treden. Het is een verhaal over twee mensen op zoek naar zichzelf. Weinig erotiek. Het beste is de verhalen op volgorde te lezen.

Beoordeling: 7

Martine d.d. 28-07-2015

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling