ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 sep 2015 14:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Het verhaal begint in 1850. Op een klein Afrikaans eiland vindt Trevor Mandeville per toeval Joya Penn, de gestolen tweelingzus van Janelle, zijn geadopteerde zus. Hij neemt haar mee naar Engeland, maar Adelaide, Trevors grootmoeder, heeft nog meer geheimen. Trevor ontdekt al snel dat zijn gevoelens voor Joya helemaal niet broederlijk zijn.

Joya, die opgegroeid is met de Afrikaanse cultuur en gebruiken, krijgt te maken met een heleboel regels waaraan ze zich maar moeilijk kan houden. Dat leidt tot heel wat grappige situaties.
Er bloeit ook een romance op voor Janelle.

Dit is een zeer geslaagd boek dat vlot leest. Het onderwerp Afrika komt in de CL's minder voor en is daarom een welkome afwisseling in het historische genre. Ik vond dit veruit een van de beste CL's die ik tot nu toe gelezen heb.

Mijn cijfer: 10

Martine d.d. 15-08-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik lees zelden (zeg maar eigenlijk nooit) Candlelights uit een grijs verleden. Te braaf, te zoet, geen stomende scènes, noem maar op.
Af en toe doe ik wel eens mijn ogen dicht en grijp een willekeurig boekje.
Dat was vorige week en dit boek bleef aan mijn vingers plakken

Ik begon te lezen en meestal leg ik het na een aantal pagina’s het boek weer neer en voel geen enkele behoefte ooit nog verder te lezen.
Raar maar waar, ik bleef lezen.

In het kort:
Een Engelse Lord vindt in Afrika de tweelingzus van zijn adoptiezus (ja, klopt hoor). Uiteraard wordt hij verliefd op deze ruwe diamant.
Joya, opgegroeid tussen de inboorlingen, heeft een heel andere levensopvatting dan de stijve Trevor. Juist daardoor, leest dit boekje als een trein.
Zij is vol levenslust, ziet het nut van veel kleding niet in en heeft uitermate briljante opvattingen.
Hij is stijf, degelijk, maar hoteldebotel van Joya, weet niet wat hij met zijn gevoelens aan moet.

Deze story is een echte aanrader.
Er komt -1% erotiek in voor, maar het geeft een heerlijk feel-good gevoel en dat is in deze 50 tintentijd, weer eens bijzonder aangenaam.

Ik denk dat ik toch vaker mijn ogen ga sluiten en willekeurig ga graaien.

Ik sta versteld van mezelf, maar dit boekje krijgt een dikke 9.

Christy d.d. 10-03-2015

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling