ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het is een indianenverhaal (half/half, niet 100%) en ik ben een van die mensen die niet heel erg van indianenverhalen houdt ...MAAR!!
Dit is het eerste boek in weken (misschien wel maanden) wat me genoeg kon boeien en om het ook echt uit te lezen. En dan ook vrij snel nog (in twee dagen)!
Dus dat zegt toch wel iets vind ik.

Bij het ‘kaftverhaaltje’ had ik zoiets van “Hmm ...ach, we zullen zien. Van het begin af aan is het overduidelijk hoe het zal gaan ...” DACHT IK!
Het verhaal heeft iedere keer wendingen die je niet van tevoren aan ziet komen. Iedere keer dacht ik weer, “O ja, nu zal het wel zus of zo gaan” en dan gebeurde er weer iets, waarvan ik dacht ”nou ja ...”, waardoor ik door wilde blijven lezen. Dan weer denk je dat iemand dood is, dan weer ze heeft haar kind terug. Maar nee hoor! Ik vind dit een groot pluspunt!
Er zijn genoeg verhalen tenslotte waar je zes hoofdstukken van tevoren al ruikt wat er gaat gebeuren.

Wat ik een beetje jammer vind is, dat sommige periodes heel kort beschreven worden, wat iets meer detail had kunnen hebben (bijv. als ze zich net getrouwd zijn).

Heel eerlijk, het is geen topverhaal, het is duidelijk niet de beste CL die ik ooit heb gelezen. MAAR! (Daar ga ik weer) het is zeker een CL die de moeite waard was om gelezen te hebben! En ik ga zo meteen ook direct beginnen aan het vervolg (CL 689 - Volg je hart). Dit alleen maar omdat ik benieuwd ben naar haar zoon en wat voor wendingen dat verhaal gaat hebben.

Mijn cijfer: 7.

Andrea d.d. 25-09-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Voor de liefhebber van indianenverhalen zoals ik, een echte aanrader. Eerste boekje van een serie van 2 verhalen. Het verhaal was boeiend omdat er veel wendingen zijn in het verhaal en ik heb het vrij snel uitgelezen.

Jenny en Ryder houden echt van elkaar en in het vervolg CL 689 - Volg je hart kan je lezen hoe hun relatie verder ontwikkelt en over hun kinderen en hun liefdes.
Dus echt een leuke serie. Niet vervelend als je niet zo van indianenverhalen houdt.
Deel 2 vond ik eigenlijk nog mooier dan deel 1 en het verhaal klopte gewoon.

Cijfer: 7/ 8

Zeemeermin d.d. 22-02-2009

-------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1870. De eerste helft van het verhaal speelt zich af bij de indianen. Jenny Braedon is al twee jaar gevangene van Apacheopperhoofd Kayitah en tegen haar wil diens bedgenoot. Als halfbloed Ryder Fallon ook gevangen wordt genomen, ziet Jenny een kans om te ontsnappen.
Het duurt allemaal veel langer dan gehoopt en ondertussen is Jenny zwanger van Kayitah. Er bloeit ook een voorzichtige liefde op tussen Jenny en Ryder. Maar na hun ontsnapping is het de bedoeling dat Jenny teruggaat naar Hank, haar echtgenoot.
Ik vond het geen goed verhaal, er gebeurt heel veel, het meeste is ellende. Het dramagehalte is dan ook hoog. Erotiek is er bijna niet.

Cijfer: 4

Martine d.d. 15-01-2012

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit verhaal minder mooi, omdat het te dramatisch naar mijn smaak was.
Ik denk dat dit het enige boek van de 148 boeken (inclusief deze ) die ik heb, niet mooi vond.

Cijfer: 2

Jasmina d.d. 15-01-2012

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling